حمله کره شمالی به سئول و واشنگتن در دنیای مجازی

حمله کره شمالی به سئول و واشنگتن در دنیای مجازی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کره شمالی اخیرا ویدئوهای تبلیغاتی را منتشر کرد که بمباران سئول و واشنگتن، پایتختهای کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد. در یکی از

آگهی

کره شمالی اخیرا ویدئوهای تبلیغاتی را منتشر کرد که بمباران سئول و واشنگتن، پایتختهای کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد.

در یکی از ویدئوها که روز سه شنبه ۴ آوریل منتشر شد، حمله موشکی به کاخ ریاست جمهوری سئول و همچنین انهدام شماری از ساختمانهای دولتی پایتخت همسایه جنوبی، پیونگ یانگ نشان داده شده است. این ویدئوی ۸۸ ثانیه ای در سایت رسمی دولت کره شمالی منتشر شده است و در پایان فیلم جمله «همه چیز به خاکستر تبدیل خواهد شد» نقش می بندد.

ده روز پیش از این نیز کره شمالی فیلم تبلیغاتی دیگری با موضوع حمله هسته ای به واشنگتن منتشر کرده بود. یک ویدئوی چهار دقیقه ای که در پایان آن پرچم ایالات متحده آمریکا در شعله های آتش می سوزد.
در این ویدئوها بطور گسترده از جلوه های ویژه و موسیقی های نظامی استفاده شده است.

این ویدئوهای تبلیغاتی پس از برگزاری رزمایش مشترک نظامی سالانه کره جنوبی و آمریکا منتشر می شود؛ رزمایشی که منجر به افزایش تهدیدهای کره شمالی علیه این دو کشور شد.

همچنین بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، تصاویر ماهواره ای از انجام فعالیتهای مشکوک در یکی از سایتهای هسته ای اصلی کره شمالی در منطقه یونگ بیون خبر می دهد. به گزارش رویترز طی پنج هفته گذشته و در سه مورد، خروج گازهایی از نيروگاه حرارتی آزمايشگاه راديوشيمايي يونگبيون به ثبت رسیده است. این سایت یکی از اصلی ترین مراکز فرآوري پلوتونیوم است.

#DPRK's 5 MWe reactor may not be running, but site is active. Activity seen at radiochem plant and ELWR https://t.co/hmw4WPu6xl

— 38 North (@38NorthNK) 4 de abril de 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

برگزاری «مانور حمله هسته‌ای» در کره شمالی در اعتراض به رزمایش مشترک آمریکا و متحدانش

تهدید کره جنوبی: استفاده پیونگ یانگ از سلاح هسته‌ای پایان رژیم کیم جونگ اون را رقم خواهد زد

رئیس‌جمهوری کره جنوبی خواستار تشدید تلاش‌ها برای اتحاد دو کره شد