حواشی حضور یورگن کلوپ در دورتموند

حواشی حضور یورگن کلوپ در دورتموند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رویارویی تیم های فوتبال بورسیا دورتموند و لیورپول در مرحله یکچهارم نهایی لیگ اروپا در دورتموند ورای نتیجه ای که به همراه خواهد داشت، نمی تواند بدون

آگهی

رویارویی تیم های فوتبال بورسیا دورتموند و لیورپول در مرحله یکچهارم نهایی لیگ اروپا در دورتموند ورای نتیجه ای که به همراه خواهد داشت، نمی تواند بدون حاشیه باشد.

یورگن کلوب که برای سالها هدایت دورتموندی ها را برعهده داشته حالا در جامه مربی حریف به دورتموند باز می گردد؛ بازگشتی که جمعی از هواداران دورتموند را به واکنش واداشته است.

اما یورگن کلوب سعی دارد نسبت به حواشی به وجود آمده، بی تفاوت باشد. او در این مورد گفت: «ورزش یعنی همین. درست به همین دلیل است که دوستش داریم. همیشه همینطور بوده. همیشه در مقابل بهترین دوستان خود به میدان رفته ایم و سعی کرده ایم آنها را شکست دهیم. قبلا هم همینطور بوده. بنابراین از این نظر هیچ مشکلی ندارم و در این بین حتی یک لحظه هم به شرایط خودم فکر نمی کنم.»

جمعی از هواداران پرذوق دورتموند با نصب بنرهایی در سطح شهر به استقبال مربی سابق اما محبوب خود رفته اند. بنرهایی به این مضمون: یورگن عزیز به دورتموند خوش آمدی، در خانه باخت های خارج از خانه را بهتر می توان تحمل کرد.

باید دید «دربی یورگن کلوب با شاگردان سابق» در نهایت به نفع کدامیک تمام خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فرانتس بکن بائر، قیصر فوتبال آلمان در ۷۸ سالگی درگذشت

نخستین تجربه خارجی ماشین گلزنی تاتنهام؛ هری کین به بایرن مونیخ پیوست

دورتموند هفته آخر کم آورد؛ بایرن مونیخ برای یازدهیمن سال متوالی قهرمان بوندسلیگا شد