سیرک و موزیکال در اولین نمایش «سیرک دو سولیل» در برادوی نیویورک

سیرک و موزیکال در اولین نمایش «سیرک دو سولیل» در برادوی نیویورک
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

«سیرک دو سولیل» برای اجرای یک نمایش در برادوی نیویورک آماده می شود. این نمایش با شرکت آکروبات بازهای سیرک و هنرمندان نمایش های موزیکال برادوی،

آگهی

«سیرک دو سولیل» برای اجرای یک نمایش در برادوی نیویورک آماده می شود. این نمایش با شرکت آکروبات بازهای سیرک و هنرمندان نمایش های موزیکال برادوی، داستانی از یک مثلث عشقی در دوران طلایی هالیوود را روی صحنه زنده می کند. «سیرک دو سولیل» که بزرگترین تولید کننده تئاتری دنیا است، در این نمایش از هنرمندان بین المللی بهره می برد.

رییس و مدیر سیرک می گوید: «۲۲ آکروبات باز روی صحنه داریم که آنها را از کشورهای مختلف دنیا از چین تا روسیه، برزیل و کانادا انتخاب کرده ایم. این ۲۲ نفر در متن داستان، موسیقی و رقص ۱۶ هنرمند سنتی سیرک تلفیق شده اند تا داستان را بیان کنند.»

«سیرک دو سولیل» (سیرک آفتاب) کار خود را بیش از ۳۰ سال پیش در قالب گروهی از هنرمندان هنرهای خیابانی در کانادا شروع کرد و حال به یک سیرک جهانی تبدیل شده است. اجرای سیرک در برادوی نیویوک که محل تئاتر و نمایشخانه های شهر است، تلفیق سیرک و برادوی با هدف یک نمایش دیدنی است.

پیش نمایش این برنامه ۱۶ آوریل در نیویورک شروع می شود. شب افتتاحیه رسمی ۲۵ ماه مه تعیین شده و تا به حال بیش از ۵۰ هزار بلیط نمایش فروخته شده است. در صورت موفقیت، این نمایش در کشورهای دیگر نیز اجرا خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟