پاپ: کلیسا با واقعیت های روز سراغ خانواده های مسیحی برود

پاپ: کلیسا با واقعیت های روز سراغ خانواده های مسیحی برود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

واتیکان دستورالعمل های نو و جدیدی را در خصوص ارزشهای خانواده های مسیحی منتشر کرد. پاپ فرانچسکو، رهبر کاتولیک های جهان در رهنمودهای جدید از کلیسا می

آگهی

واتیکان دستورالعمل های نو و جدیدی را در خصوص ارزشهای خانواده های مسیحی منتشر کرد. پاپ فرانچسکو، رهبر کاتولیک های جهان در رهنمودهای جدید از کلیسا می خواهد تا مبطق بر واقعیت های مدرن درک و فهم بهتری از ارزشهای خانواده های مسیحی داشته باشد.

مدارای کلیسا با طلاق گرفتگان و همجنسگرایان، توجه بیشتر به قوانین طبیعی و باروری، موافقت با آموزش مسائل جنسی به شرط مقدم دانستن بُعد آموزشی آن و دسترسی برابر زنان به کار و آموزش و نیز به هنگام تصمیم گری از جمله مواردی است که پاپ در رهنمودهای جدید خود بر آنها تاکید می کند.

رهنمودهای جدید پاپ موسوم به «عشق و محبت در خانواده» مغایر با بنیان باورهای مسیحی نیست و راه را بر تفسیر اسقف های کشورهای مختلف دنیا منطبق با باورها و فرهنگ های بومی و محلی هموار می کند.

پاپ در رهنمودهای جدید خود از روحانیان مسیحی می خواهد تا در برخورد با خانواده های دردمند و آسیب دیده که وی آنها را «خانواده های زخم دیده» می نامد، با بصیرت از قضاوت بپرهیزند و مهربان باشند.

رهبر کاتولیک های جهان در عین حال از فردگرایی بسیاری از غربی هایی که شادی و رضایت شخصی خود را مقدم بر نیازهای شریک زندگی خود می دانند، انتقاد می کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واتیکان بر ممنوعیت فراماسون‌ شدن کاتولیک‌ها تاکید کرد

جنجال در اسرائیل بر سر لایحه پایان دادن به معافیت سربازی طلبه‌های افراطی ارتدوکس

این سه‌شنبه شب یا آن سه‌شنبه شب؟ چهارشنبه‌سوری امسال دقیقاً چه روزی است؟