زیدان: بازیکنانم فوق العاده بودند

زیدان: بازیکنانم فوق العاده بودند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رونالدو با هتریک خود رئال مادرید را راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرد. کهکشانی ها که در بازی رفت با حساب ۲ بر صفر مغلوب وولفسبورگ شده

آگهی

رونالدو با هتریک خود رئال مادرید را راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرد. کهکشانی ها که در بازی رفت با حساب ۲ بر صفر مغلوب وولفسبورگ شده بودند در بازی برگشت، با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دادند.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید گفت: «خیلی خوشحالم و به بازیکنان خود افتخار می کنم. شب خاصی بود و ما به خواسته های خود رسیدیم. بازیکنان فوق العاده ظاهر شدند و نمایش رضایت کننده ای داشتند.»

منچستر سیتی هم برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی این رقابتها راه یافت. این تیم در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پاری سن ژرمن گذشت.

مانوئل پیلگرینی، سرمربی منچستر سیتی اظهار داشت: «به دلایل مختلف از ما انتقادهای زیادی می شود. اما ما هر سال بهتر می شویم. هدف باشگاه فتح جام لیگ قهرمانان اروپاست، البته تیم های قدرتمندی در اروپا هستند و کار سختی در پیش رو داریم. با این وجود، قهرمانی در این مسابقات پایان پروژه باشگاه نیست.»

پاری سن ژرمن هم برای چهارمین سال متوالی در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد. لوران بلان، سرمربی این تیم مسئولیت این ناکامی را بر عهده گرفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال با شکست سیتی به نیمه‌نهایی رسید؛ نمایندگان انگلستان حذف شدند

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود