آغاز پانزدهمین جشنواره فیلم ترایبکا

آغاز پانزدهمین جشنواره فیلم ترایبکا
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پانزدهمین جشنواره فیلم ترایبکا با نمایش ۱۲۰ فیلم مختلف و با حضور ستاره های هنر هفتم چهارشنبه شب در نیویورک شروع می شود. خبر داغ این دوره، حذف یک فیلم

آگهی

پانزدهمین جشنواره فیلم ترایبکا با نمایش ۱۲۰ فیلم مختلف و با حضور ستاره های هنر هفتم چهارشنبه شب در نیویورک شروع می شود. خبر داغ این دوره، حذف یک فیلم مستند ضد واکسیناسیون است. فیلم «وکسد» (Vaxxed) ساخته یک پزشک بریتانیایی و ناشر مقاله تحقیقی درباره ارتباط واکسن ام ام آر (MMR) و بروز بیماری اوتیسم در کودکان است.

رابرت دنیرو از بنیانگذاران فستیوال ترایبکا که شخصا از حامیان نمایش این فیلم بود می گوید: «مخالفت ها موجب تعجب من شد. فکر نمی کردم جنجال ایجاد کند. به نظر من این فیلم باید دیده می شد. اما انتقادها در حدی بود که روی جشنواره و یا برداشت کلی از این جشنواره تاثیر داشت.»

فیلم مستند «اولین دوشنبه ماه مه» افتتاحیه این رویداد ۱۲ روزه است. این مستند، تاریخچه یکی از مهمانی های پرطرفدار موزه هنر متروپولیتن نیویورک است که در طول چند دهه میزبان بیشترین ستاره های و چهره های سرشناس هنر و مد بوده است.

فیلم ۱۲ دقیقه ای «جوهر» درباره بمب گذار چچنی تبار ماراتن بوستون در سال ۲۰۱۳، «هولوگرام یک شاه» (A HOLOGRAM FOR THE KING) با شرکت تام هنکس، اولین تجربه کارگردانی کیتی هولمز و فیلم سینمایی درباره «پله» ستاره فوتبال، در فهرست نمایش بخش های مختلف جشنواره است. فستیوال ترایبکا از ۱۳ تا ۲۴ آوریل در جریان است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

افسانه یا واقعیت: همکاری تیتو و کندی در برنامه اعزام سفینه به ماه

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید