مکزیک؛ شمار تلفات انفجار در مجتمع پتروشیمی به ۲۴ نفر رسید

مکزیک؛ شمار تلفات انفجار در مجتمع پتروشیمی به ۲۴ نفر رسید
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بر اساس آخرین گزارش ها شمار جان باختگان انفجار روز چهارشنبه در مجتمع پتروشیمی ایالت وراکروس مکزیک دست کم به ۲۴ نفر رسیده است و به گفته مسئولان احتمال

آگهی

بر اساس آخرین گزارش ها شمار جان باختگان انفجار روز چهارشنبه در مجتمع پتروشیمی ایالت وراکروس مکزیک دست کم به ۲۴ نفر رسیده است و به گفته مسئولان احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

خانواده های کارکنان این پتروشیمی با تجمع در اطراف این کارخانه خواستار اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت نزدیکانشان شدند و برخی از اینکه مقامات توضیحی درباره این حادثه و ابعاد آن نمی دهند، خشمگین بودند.

بر اساس آمار منتشر شده در اثر این حادثه تاکنون ۱۳۶ تن زخمی شده اند که وضعیت ۱۳ تن از آنان وخیم است.

این پتروشیمی متعلق به شرکت ملی نفت مکزیک (پمکس) می باشد که در نزدیکی بندر کواتزلاکوالکوس در خلیج مکزیک واقع شده که یکی از مراکز صادرات نفت پمکس می باشد. مدیر عامل این شرکت گفته است که علت این حادثه هنوز مشخص نیست.

انفجار روز چهارشنبه در این پتروشیمی رخ داده با این حال عصر پنجشنبه هنوز هم بوی تیز آمونیاک بشدت به مشام می رسید و ستونی از دود خاکستری هنوز از محل حادثه به آسمان می رفت.

شرایط ایمنی در این مجموعه پتروشیمی چندان مناسب به نظر نمی رسد زیرا دو حادثه کوچک دیگر در سال ۲۰۱۵ در این مجموعه رخ داده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سلمان رشدی چند شب پیش از چاقو خوردن خواب دیده بود

انفجار در نیروگاه برق ایتالیا؛ غواصان بدنبال قربانیان می‌گردند

جسد زن جوان فرانسوی که به دنبال «شکار ارواح» بود در کلیسای متروکه‌ای در ایتالیا پیدا شد