یوونتوس قهرمان سری آ، لستر یک گام تا قهرمانی لیگ برتر انگلستان

یوونتوس قهرمان سری آ، لستر یک گام تا قهرمانی لیگ برتر انگلستان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

باشگاه لسترسیتی به معجزه نزدیک شده است. آنها سه هفته مانده به پایان لیگ برتر با هشت امتیاز اختلاف از تاتنهام در صدر هستند و دست کم جایگاه دوم لیگ

آگهی

باشگاه لسترسیتی به معجزه نزدیک شده است. آنها سه هفته مانده به پایان لیگ برتر با هشت امتیاز اختلاف از تاتنهام در صدر هستند و دست کم جایگاه دوم لیگ برتر را مطمینا از آن خود کرده اند. روباهها دیگر می توانند شامپاینهایشان را در یخچال بگذارند.

اما در ایتالیا سه هفته مانده به پایان فصل یوونتوس به پنجمین قهرمانی متوالی و ۳۲ قهرمانی تاریخ سری آ، لیگ برتر فوتبال ایتالیا، دست پیدا کرد.

راه راه پوشان یوونتوس در حالی به این قهرمانی زودهنگام رسیدند که ناپل تیم دوم جدول دوشنبه در بازی برابر رم تیم سوم جدول شکست خورد و قهرمانی زودهنگام را به یوونتوس تقدیم کرد.

دینامو کیف اوکراین هم سه هفته مانده به پایان لیگ فوتبال این کشور با هفت امتیاز اختلاف با شاختار دونتسک قهرمان شد.

پاریسن ژرمن به موفقیت دیگری دست یافت و جام حذفی فرانسه را از آن خود کرد. آبی پوشان پایتخت در بازی فینال لیل را دو بر یک مغلوب کردند و به سومین جام این فصل دست پیدا کردند.

اما برترین ها و بدترینهای هفته گذشته فوتبال اروپا،
ریاض ماهرض، بازیکن الجزائری تیم لیستر، عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره رابا ۱۷ گل از آن خود کرد. او در رقابت با ستارگانی چون هم تیمی اش انگولو کانته، جیمی وردی، هری کین دیمیتری پایه و مسوت اوزیل این مقام را بدست آورد.

در جایگاه بهترینها لوییز سوارز مهاجم بارسلونا قرار می گیرد. سوارز در دو بازی اخیر بارسا ۸ گل زد تا رکوردی جدید از خود بر جای بگذارد. سوارز در این فصل لیگ برتر ۳۴ گل زده است و آقای گل لالیگا است و همچنین ۵۴ گل در مجموع بازیهایش در این فصل به ثمر رسانده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند