گشایش نمایشگاه بین المللی خودروی پکن

گشایش نمایشگاه بین المللی خودروی پکن
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نمایشگاه بین المللی خودروی پکن روز دوشنبه کار خود را آغاز کرد. این نمایشگاه پذیرای هزاران تولیدکننده خودرو و روزنامه نگار است که برای پوشش این رویداد

آگهی

نمایشگاه بین المللی خودروی پکن روز دوشنبه کار خود را آغاز کرد. این نمایشگاه پذیرای هزاران تولیدکننده خودرو و روزنامه نگار است که برای پوشش این رویداد به پکن رفته اند.

علیرغم افت شدید بازار خودرو در چین در سال ۲۰۱۵ این کشور همچنان بزرگترین بازار اتومبیل در دنیا محسوب می شود. در این زمان ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودروی نو فروخته شده است.

یال ژانگ، مدیر شرکت «اتو فورسایت»، فعال در بخش مطالعات و تحقیقات بر روی خودرو گفت: «نمایشگاه اتومبیل پکن بر روی دو مورد تمرکز و تکیه دارد: سوخت جایگزین و خودروهای هوشمند. همزمان هر شرکت تولیدکننده خودرو برنامه ساخت اتومبیلهای «اس یو وی» یا همان خودروهای شاسی بلند دو دیفرانسیلی را در دستور کار دارد.»

فروش خودروهای «اس یو وی» در چین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است. در این بین کمپانی های چینی ۶۰ درصد سهم بازار فروش این نوع خودروها را در اختیار خود دارند. طی سالهای اخیر حجم تولیدات مشترک شرکتهای خارجی با کمپانی های چینی افزایش یافته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده