لسترسیتی برای نخستین بار طعم قهرمانی در لیگ برتر را چشید

لسترسیتی برای نخستین بار طعم قهرمانی در لیگ برتر را چشید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تیم فوتبال لسترسیتی برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه فوتبال، قهرمان لیگ برتر انگلستان شد. قهرمانی این تیم پس از آن مسجل شد که دو تیم تاتنهام و

آگهی

تیم فوتبال لسترسیتی برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه فوتبال، قهرمان لیگ برتر انگلستان شد. قهرمانی این تیم پس از آن مسجل شد که دو تیم تاتنهام و چلسی با تساوی دو بر دو از صدرنشینی بازماندند و به این ترتیب، تیم لسترسیتی با داشتن امتیاز بیشتر به صدر لیگ برتر انگلستان راه یافت.

یکی از طرفداران این تیم می گوید: «من ۷۳ سال دارم و به مدت ۵۲ سال در تمام بازیهای این تیم حاضر بودم و چنین چیزی ندیدم. در تمام مسابقات فینال، بازیهای دوستانه و هر بازی دیگر این تیم را همراهی کردم و امشب بهترین شب زندگی من است.»

طرفدار دیگری نیز می گوید: «حتی خواب هم نمی دیدم که این اتفاق بیافتد. باید آرام بگیرم تا بتوانم نفس بکشم، نمی توانم هیچ کلمه ای را برای بیان شادی ام پیدا کنم.»

تیم لسترسیتی تنها توانسته بود در سال ۱۹۲۹ به نایب قهرمانی دسته اول مسابقات فوتبال انگلستان دست یابد. این تیم که با سرمایۀ کمی نسبت به دیگر تیم های حاضر در لیگ انگلستان وارد میدان شده است در فصل قبلی این بازی ها در ردۀ چهاردهم قرار گرفت.

در فصل جدید، کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی هدایت این تیم ته جدولی را در اختیار گرفت و توانست این تیم را که هیچ ستارۀ گرانقیمت و چند میلیونی در میان بازیکنان خود ندارد، به قهرمانی لیگ برتر این کشور برساند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لستر قهرمان لیگ برتر انگلستان شد

لستر سیتی، بزرگترین شگفتی تاریخ شرط بندی را رقم زد

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟