جیمی لی، نماینده آلمان در یوروویژن ۲۰۱۶

جیمی لی، نماینده آلمان در یوروویژن ۲۰۱۶
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جیمی لی نماینده آلمان در مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۱۶ است. خواننده جوان که سال ۲۰۱۵ برنده مسابقه «ویس» (Voice) آلمان شد قرار است با ترانه (Ghost) یا

آگهی

جیمی لی نماینده آلمان در مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۱۶ است. خواننده جوان که سال ۲۰۱۵ برنده مسابقه «ویس» (Voice) آلمان شد قرار است با ترانه (Ghost) یا «روح» در رقابت های یوروویژن شرکت کند. این ترانه پس از انتشار، در مرتبه یازدهم جدول بهترین های موسیقی آلمان قرار گرفته است.

خواننده ۱۸ ساله که با سبک ظاهری ویژه خود معروف شده است می گوید: «من شخصا بین استایل و ترانه هایم تفاوت قائل می شوم. استایل من مانگای ژاپن است. اگر قرار بود ترانه ای مشابه سبک لباسم بخوانم باید ژاپنی می خواندم. در نهایت شاید بین سبک و موسیقی ارتباطی وجود داشته باشد زیرا من آدم احساساتی هستم؛ یک لحظه خیلی شاد و لحظه دیگر خیلی غمگین می شوم.»

سال ۲۰۱۰ لنا، خواننده نماینده آلمان برنده مسابقات یوروویژن در اسلو شد. جیمی لی می گوید نتیجه رقابت های امسال که در استکهلم برگزار می شود برای او چندان مهم نیست. بلکه مهم این است که او نماینده کشورش در این رقابت ها است. این دانش آموز دبیرستان اهل هانوفر اضافه می کند که هدفش حرفه ای شدن در خوانندگی و تمام کردن دیپلم دبیرستان است. رقابت های نهایی مسابقات آواز یوروویژن ۱۴ ماه مه در استکهلم، پایتخت سوئد برگزار می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟