آمریکا؛ دستگیری مظنون اصلی تیراندازی های ایالت مریلند

آمریکا؛ دستگیری مظنون اصلی تیراندازی های ایالت مریلند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فرد مظنون به تیر اندازی های روز جمعه در ایالت مریلند آمریکا یک مامور پلیسِ شصت و دو ساله است که از ماه مارس جهت پیشگیری به مرخصی اداری فرستاده شده و

آگهی

فرد مظنون به تیر اندازی های روز جمعه در ایالت مریلند آمریکا یک مامور پلیسِ شصت و دو ساله است که از ماه مارس جهت پیشگیری به مرخصی اداری فرستاده شده و سلاحش را نیز تحویل داده بود.

او که ساعاتی پس از تیر اندازی ها دستگیر شد همچنین متهم است روز پنجشنبه همسرش را مقابل مدرسه ای که دو دخترش در آنجا تحصیل می کنند با شلیک گلوله از پای در آورده است.

معاون فرمانده پلیس ایالت مریلند روز جمعه در خصوص فرد دستگیر شده به خبرنگاران گفت: «او پیش از این در مقر پلیس مورد بازجویی قرار گرفته بود. ما در مورد ارتباط این تیر اندازی ها و حادثه اسپن هیل و نیز آنچه در پرینس جورج کانتی روی داد دلایل کافی در اختیار داریم. این مسئله مطمئنا به زودی در فرآیند تحقیقات به اثبات خواهد رسید.»

تیراندازی های روز جمعه به فاصله چند دقیقه در دو مرکز تجاری همجوار واقع در حومه واشنگتن روی داد و طی آن دو نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. گفته می شود همسر فرد بازداشت شده، پس از جدایی بارها از سوی او مورد تهدید واقع شده و نیز علیه او به خاطر سوء استفاده از یکی از دخترانش شکایت کرده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند