دیدار دونالد ترامپ و پل رایان؛ جلسه ای دلگرم کننده برای جمهوریخواهان

دیدار دونالد ترامپ و پل رایان؛ جلسه ای دلگرم کننده برای جمهوریخواهان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ محتمل ترین نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز پنج شنبه با پل رایان رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در

آگهی

دونالد ترامپ محتمل ترین نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز پنج شنبه با پل رایان رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در واشنگتن دیدار کرد. هر دو پس از این دیدار اعلام کردند علی رغم اختلاف ها، گام های مهمی برای پر کردن شکافی که در حزب جمهوری خواه ایجاد شده برداشته اند.

پل رایان رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا بعد از ملاقات با دونالد ترامپ گفت: «جلسه بسیار دلگرم کننده ای داشتیم. اینکه من و دونالد ترامپ دیدگاههای متفاوتی داریم موضوع پنهانی نیست. ما امروز درباره این تفاوت ها و البته درباره اشتراکاتی قابل توجهی که با هم داریم گفتگو کردیم. مسئله اکنون این است که ما باید چه اقداماتی برای متحده کردن حزب جمهوریخواه انجام دهیم.»

پیش از این پل رایان حاضر به حمایت آشکار از آقای ترامپ نشده بود. با این حال بعد از این ملاقات به نظر می رسد لحن دو طرف آشتی جویانه تر شده است.

بعد از کناره گیری تد کروز و جان کیسیک، به نظر می رسد حزب جمهوریخواه آماده می شود که نامزدی دونالد ترامپ را بپذیرد.

با این حال در مقابل ساختمان کمیته ملی حزب جمهوریخواه که جلسه میان دو طرف برگزار شد گروهی از مخالفان دونالد ترامپ با شعارهایی همچون «حزب جمهوریخواه، حزب ترامپ» تجمع کردند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دونالد ترامپ: ایران در زمان من می‌توانست به پیمان ابراهیم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل بپیوندد

ترامپ: من انتخاب نشوم در آمریکا حمام خون به راه می‌افتد؛ پنس:از ریاست‌جمهوری دوباره او حمایت نمی‌کنم

بازیِ برگشت؛ رقابت بایدن و ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا قطعی شد