ترامپ: احتمالا رابطه خوبی با دیوید کامرون نخواهم داشت

ترامپ: احتمالا رابطه خوبی با دیوید کامرون نخواهم داشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه در یک گفتگوی تلویزیونی گفت که در صورت پیروزی احتمالا با دیوید کامرون، نخست

آگهی

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه در یک گفتگوی تلویزیونی گفت که در صورت پیروزی احتمالا با دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا رابطه خوبی نخواهد داشت.

نامزد جمهوری خواهان در پاسخ به سوالی درباره خروج احتمالی بریتانیا از اتحادیه اروپا گفت: «بسیاری از مهاجرت ها به خاطر اتحادیه اروپا بوده و این یک فاجعه است.» وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتقاد آقای کامرون از ترامپ بر سر مواضع ضد اسلام وی گفت: «به نظر می رسد ما روابط خیلی خوبی با هم نداشته باشیم، چه کسی می داند؟ من امیدوارم که روابط با او خوب باشد، اما به نظر می رسد او تمایلی به حل مشکلات ندارد.»

پیش تر نخست وزیر بریتانیا در سخنرانی خود در پارلمان این کشور به شدت از درخواست آقای ترامپ برای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا انتقاد کرده بود.

جرج آزبورن، وزیر دارایی بریتانیا در حمایت از مواضع آقای کامرون گفت: «ما بر سر حرفی که زدیم، ایستاده ایم. وقتی او به روشنی گفته که نمی خواهد مسلمانان به آمریکا بروند، مشخص است که نه من، نه دیوید کامرون و نه بقیه از چنین دیدگاهی حمایت نمی کنیم. اما او نامزد ریاست جمهوری آمریکاست، ما او را خطاب قرار می دهیم چون منافع ما گفتگو با متحدانمان مانند ایالات متحده است.»

جنگ لفظی میان نخست وزیر بریتانیا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از آن شدت گرفت که آقای کامرون، ترامپ را «تفرقه افکن، احمق و اشتباه» خواند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مخالفان صادق خان بالنی به شکل شهردار لندن را به هوا می فرستند

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟