دیدار صدراعظم آلمان از آکادمی فضانوردی اروپا

دیدار صدراعظم آلمان از آکادمی فضانوردی اروپا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز چهارشنبه از آکادمی فضانوردی اروپا واقع در شهر کلن این کشور دیدن کرد.

آگهی

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز چهارشنبه از آکادمی فضانوردی اروپا واقع در شهر کلن این کشور دیدن کرد.

این مرکز فعالیتهای آموزشی خود را از سال ۱۹۹۰ میلادی و زیر نظر آژانس فضایی اروپا آغاز کرده است. در این مرکز فضانوردان اروپایی پیش از عازم شدن به فضا در زمینه های فناوری فضا، الکترونیک و علوم آموزش می بینند.

And thanks to Madame Chancellor Merkel for visiting Esa</a>-EAC today. <a href="https://t.co/HbH5j4rqoj">pic.twitter.com/HbH5j4rqoj</a></p>&mdash; Sam Cristoforetti (AstroSamantha) 18 mai 2016

خانم مرکل درباره اهمیت این مرکز گفت: «شبیه سازی وضعیت پرواز در بیرون از جو زمین به ما اجازه می دهد برای نمونه نحوه عملکرد آلیاژها، آزمایشهای پزشکی و دیگر مسائل را در وضعیت خلا مورد بررسی قرار دهیم.»

یوهان دیتریش وُرنر، مدیر آژانس فضایی اروپا نیز که در این دیدار حضور داشت، گفت: «فضانوردان الهام بخش ما هستند. هنگامیکه از فضا برای ما گزارش می فرستند طیف گسترده ای از افراد با سنهای مختلف تحت تاثیر قرار می گیرند. این بر جامعه نیز تاثیر گذار است.»

الکساندر گرست، فضانورد آلمانی در سال ۲۰۱۸ میلادی برای یک ماموریت شش ماهه از سوی آژانس فضایی اروپا به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام خواهد شد. وی همچنین در بخش دوم ماموریت خود فرماندهی این ایستگاه فضایی را بر عهده خواهد گرفت. پیش از وی در سال ۲۰۰۹ یک فضا نورد بلژیکی برای مدت یک ماه عهده دار چنین مسئولیتی شده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان

خودداری از کمک به برده ایزدی ۵ ساله در عراق؛ محکومیت عضو سابق داعش در آلمان تائید شد

اوج دوباره راست افراطی در آلمان چگونه رخ داد؟