حمایت انجمن سلاح آمریکا از دونالد ترامپ

حمایت انجمن سلاح آمریکا از دونالد ترامپ
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

انجمن ملی سلاح آمریکا از نامزدی دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور حمایت کرد.

آگهی

انجمن ملی سلاح آمریکا از نامزدی دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور حمایت کرد.

این انجمن با پنج میلیون عضو بزرگترین سازمان حامی مالکیت اسلحه در آمریکاست و در بیانیه ای از تمام اعضا و هواداران خود خواست که در انتخابات ریاست جمهوری به آقای ترامپ رای دهند.

آقای ترامپ در سخنرانی خود در جمع اعضای این گروه با اشاره به حوادث ۱۳ نوامبر پاریس گفت: «نباید ۱۳۰ نفر کشته و صدها نفر دیگر زخمی می شدند، نباید این اتفاق می افتاد. اگر آنها می دانستند که در سالن (کنسرت) اسلحه هست این اتفاق نمی افتاد. اگر هم می افتاد طرف مقابل هم تیراندازی می کرد و باور کنید به هیچ عنوان چنین قتل عامی روی نمی داد.»

انجمن سلاح آمریکا در دو انتخابات گذشته این کشور نیز از میت رامنی و جان مک کین، نامزدهای حزب جمهوری خواه حمایت کرده بود.

یکی از اعضای انجمن می گوید: «موضوع این است که همه مردم احساس مشترکی دارند، همه آماده تغییرند و من فکر می کنم او هم مانند ماست. با اینکه او از طبقه اجتماعی بالای نیوریورک است و من طبقه متوسط و از دو دنیای مختلفیم اما احساسمان یکی است.»

فرد دیگری می گوید: «او مثل همیشه عالی بود. همه مسایل اصلی را گفت. من فکر می کنم مردم آمریکا می خواهند زندگی کنند و او می خواهد کار درست را برای مردم انجام دهد. بالاخره کسی پیدا شد که پای مردم آمریکا بایستد نه یک حزب.»

موضوع مالکیت سلاح گرم از جمله مسایل مورد اختلاف میان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست. هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در سخنرانی روز یکشنبه خود در ایالت کنتاکی گفته بود که به منظور کاهش خشونت ها باید پیش از فروش سلاح سوابق قضایی و روانی خریدار بررسی شود.

Breaking News: NRA officially endorses realdonaldtrump</a> for President! <a href="https://twitter.com/hashtag/NRAAM?src=hash">#NRAAM</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/2A?src=hash">#2A</a> <a href="https://t.co/RiO0y2UB2r">pic.twitter.com/RiO0y2UB2r</a></p>&mdash; NRA (NRA) 20 mai 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند

دونالد ترامپ: ایران در زمان من می‌توانست به پیمان ابراهیم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل بپیوندد

ترامپ: من انتخاب نشوم در آمریکا حمام خون به راه می‌افتد؛ پنس:از ریاست‌جمهوری دوباره او حمایت نمی‌کنم