نمایشگاه «جنگ، سرمایه داری و آزادی» آثار بنکسی در رم

نمایشگاه «جنگ، سرمایه داری و آزادی» آثار بنکسی در رم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شهرت و محبوبیت آثار هنرمندی با نام مستعار بنکسی (BANKSY) او را به یک پدیده تبدیل کرده است اما کسی هویت واقعی او را نمی شناسد.

آگهی

شهرت و محبوبیت آثار هنرمندی با نام مستعار بنکسی (BANKSY) او را به یک پدیده تبدیل کرده است اما کسی هویت واقعی او را نمی شناسد. بنکسی، هنرمند گرافیتی شناخته شده از اوایل دهه ۹۰ میلادی رسم دیوارنگاری با اسپری رنگ پاش را در شهر زداگاهش، بریستول شروع کرد.

قرار است آثار این آفریننده هنر خیابانی بزودی در موزه ای در رم در معرض نمایش عموم قرار داده شود. برگزار کننده نمایشگاه با اشاره به هدف از برپایی آن می گوید: «نمایشگاه برای بررسی و تمرکز بر موضوع جنگ، سرمایه داری و آزادی در کارهای بنکسی تشکیل شده است. بنکسی به حدی مشهور و شناخته شده است که به جای توجه به مضامین کارش او، همه توجهات روی خود بنکسی متمرکز شده است. هدف من و همکارانم بررسی سه موضوع بسیار مهم جنگ، سرمایه داری و آزادی است.»

نمایشگاه «جنگ، سرمایه داری و آزادی» شامل ۱۲۰ اثر، از مجموعه های خصوصی جمع آوری شده و بازتاب نگاه تیزبین هنرمند به موضوعات سیاسی و اجتماعی روز است. برگزاری نمایشگاه با تایید بنکسی همراه نیست اما آثار او تا چهارم سپتامبر در موزه «پلازو چیپولا» در رم برقرار خواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«رشته رشته» شدن اثر ۱.۱۴ میلیون یورویی در مقابل چشمان خریدار

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل