در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده…

آگهی

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

«سیف بیب»، اپلیکیشنی تازه برای کمک به امنیت اعضای خانواده و دوستان

اپلیکیشنی جدیدی با نام «سیف بیب» به کاربران تلفن های هوشمند امکان می دهد تا هر لحظه از شبانه روز از طریق اتصال به شبکه نزدیکانشان بتوانند از محل دقیق آنها اطلاع داشته باشند. این برنامه در ماه آوریل در یونان تولید شد و تاکنون پنج هزار کاربر از آن استفاده کرده اند.
سیف بیب برنامه ای کارآمد برای اعضای خانواده ها و جمع دوستان است تا بتوانند در هر لحظه در صورت نیاز فوری، به کمک دیگران بشتابند. قیمت این اپلیکیشن یک یورو اعلام شده است.

SafeBeep: Μία εφαρμογή, εργαλείο προστασίας του κατόχου της [Video]: Techgear.gr
[Δ.Τ.] H Vodafone σε συνεργα… https://t.co/7w1hT2cD7s

— TechNewsinGreek (@tehcnewsgr) May 13, 2016

پستچی های هند «آب مقدس» را به در خانه ها می رسانندp

دولت هند به زودی به کمک پستچی های محله آب مقدس (آب رودخانه گنگ) را به در خانه ها می رساند. این تصمیم توسط دولت نارندرا مودی، نخست وزیر هند و در راستای تقویت فرهنگ اصیل این کشور اتخاذ شده است.

Now you can get a splash of Gangajal by posthttps://t.co/gxv5JJ20B9pic.twitter.com/fSQ1lvwikm

— India Today (@IndiaToday) May 31, 2016

رم از شرکت ها و ثروتمندان ایتالیایی خواستار کمک مالی برای بازسازی بناهای تاریخی شد

دولت ایتالیا طی فراخوانی، از شرکت ها، سازمان های خیریه و ثروتمندان خواستار کمکی معادل ۵۰۰ میلیون یورو برای بازسازی و مرمت بناها و مکان های تاریخی پایتخت شد. بسیاری از بناهای تاریخی رم و دیگر شهرهای ایتالیا به دلایل مختلف در حال تخریب اند. این موضوع از سال ها پیش نگرانی سازمان های فرهنگی را برانگیخته است. مقام های دولتی می گویند رم با بدهی دوازده میلیارد یورویی به تنهایی قادر به بازسازی بناهای تاریخی اش نیست.

Want to adopt a monument in Rome? Here are the costs! Direct from the city of Rome! Thanks fdemilio</a> <a href="https://t.co/B3bpX5vyU4">pic.twitter.com/B3bpX5vyU4</a></p>&mdash; Darius Arya (DariusAryaDigs) May 25, 2016

هزاران زن میانسال چینی با شرکت در رقص گروهی رکورد تازه ای ثبت کردند

رکوردهای جهانی گینس می گوید بیش از ۳۱ هزار چینی با شرکت همزمان در یک رقص گروهی در مکان های مختلف رکود رقص جمعی را شکستند.

۳۱۶۹۷ هزار نفر همزمان در پکن، شانگهایی و چهار شهر دیگر روز شنبه در برنامه از قبل تعیین شده برای پنج دقیقه به شکل گروهی رقصیدند.

Getting in rhythm: Over 31,000 in China set dance record: China's dancing grannies have… https://t.co/cybtAg8Ymapic.twitter.com/9rAC7i2nWZ

— Welcome To Miami (@MiamiBestOf) May 24, 2016

Watch the video:

View More: World News|Live News|More News Videos

.cbs-link {color:#4B5054;text-decoration:none; font: normal 12px Arial;}.cbs-link:hover {color:#A7COFF;text-decoration:none; font: normal 12px Arial;}.cbs-pipe {color:#303435;padding: 0 2px;}.cbs-resources {height:24px; background-color:#000; padding: 0 0 0 8px; width: 612px;}.cbs-more {font: normal 12px Arial; color: #4B5054; padding-right:2px;}

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ویدیو؛ سورتمه بازی هاسکی‌ها در سواحل شنی آفریقای جنوبی

ویدئو؛ مبارزه با کووید۱۹ در ونزوئلا از طریق شرکت در آیین معنوی

یادبود جیمزباندها در موزهٔ مادام توسو