تیراندازی در رستورانی در تل آویو چهار کشته برجای گذاشت

تیراندازی در رستورانی در تل آویو چهار کشته برجای گذاشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در جریان یک تیراندازی در یک مرکز خرید در تل آویو، چهار نفر از جمله یک دختر چهار ساله کشته شده اند.

آگهی

در جریان یک تیراندازی در یک مرکز خرید در تل آویو، چهار نفر از جمله یک دختر چهار ساله کشته شده اند. پلیس می گوید عاملان این تیراندازی دو فلسطینی اهل شهر یاتا در نزدیکی کرانۀ باختری هستند که شامگاه چهارشنبه به روی مردم در رستورانی واقع در این مرکز آتش گشوده اند. در نتیجۀ این تیراندازی همچنین دست کم شش نفر نیز مجروح شده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه این مرکز خرید در نزدیکی ساختمان وزارت دفاع اسراییل قرار دارد. پلیس تل آویو می گوید یکی از تیراندازها را دستگیر کرده و فرد دوم نیز هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

بلافاصله پس از این تیراندازی و به نقل از برخی از شاهدان مطالبی مبنی بر فرار تیرانداز سوم از محل حادثه پخش شد اما رئیس پلیس تل آویو ضمن تکذیب این اخبار و عدم وجود عامل سوم از شهروندان خواسته است روال عادی زندگی خود را از سر بگیرند.

این تیراندازی مرگبارترین حادثه از این نوع طی ماههای اخیر عنوان شده است. روز اول ژانویۀ ۲۰۱۶ نیز در حادثه ای مشابه دو نفر در رستورانی در نتیجۀ شلیک گلوله از سوی یک فلسطینی کشته شدند. وی در جریان فرار از محل حادثه یک رانندۀ تاکسی را نیز هدف گلوله قرار داده بود و پس از یک هفته تعقیب و گریز توسط پلیس اسراییل از پای درآمد.

دور جدید خشونت ها میان فلسطینی ها و اسراییلی ها که از اکتبر گذشته آغاز شده تاکنون به قیمت جان ۲۰۷ فلسطینی و ۲۸ اسراییلی تمام شده است. دو آمریکایی، یک اریتره ای و یک سودانی نیز در این خشونت ها جان خود را از دست داده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دیوان بین‌المللی دادگستری به اسرائیل دستور داد تا گذرگاه‌های بیشتری برای کمک به نوار غزه باز کند

ادعای «نسل‌کشی» علیه اسرائیل؛ گزارشگر سازمان ملل: با تهدیدهایی روبرو بودم

حمله موشکی حزب‌الله به اسرائیل یک کشته برجای گذاشت