گمانه زنی پیرامون آینده سیاسی برلوسکونی به دنبال بیماری نارسایی قلبی

گمانه زنی پیرامون آینده سیاسی برلوسکونی به دنبال بیماری نارسایی قلبی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

همزمان با اعلام بیماری قلبی سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر اسبق ایتالیا که چهار بار عهده دار این سمت بوده، گمانه زنی های زیادی در مورد آینده سیاسی او مطرح شده…

آگهی

همزمان با اعلام بیماری قلبی سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر اسبق ایتالیا که چهار بار عهده دار این سمت بوده، گمانه زنی های زیادی در مورد آینده سیاسی او مطرح شده است.

قرار است سیلویو برلوسکونی ۷۹ ساله، اواسط هفته آینده به دلیل نارسایی دریچه آئورت تحت عمل جراحی قرار گیرد. نخست وزیر پیشین ایتالیا روز دوشنبه در حالی به بیمارستانی در میلان منتقل شد که پزشکان وضع جسمی او را نگران کننده خوانده بودند.

در حالی که برخی بیماری اخیر سیلویو برلوسکونی را مانعی بر سر راه بازگشت او به عرصه سیاسی ارزیابی کرده اند، اما پزشک معالج نخست وزیر پیشین ایتالیا ابراز امیدواری کرده است که او یک ماه پس از عمل جراحی سلامتی خود را باز یابد.

موریزیو گاسپاری، سناتور ایتالیایی و از اعضای حزب «فرزا ایتالیا» (Forza Italia) به رهبری سیلویو برلوسکونی می گوید: «همبستگی زیادی با برلوسکونی وجود دارد. همه چیز آرام است و امیدواریم در جریان عمل همه چیز خوب پیش برود. رابطه حزب با او مانند رابطه رئال مادرید با رونالدو است. سرنوشت باشگاه به بازیکن و بازگشت او به میدان گره خورده است.»

در سالهای اخیر حزب راست میانه «فرزا ایتالیا» پس از آنکه در سال ۲۰۱۱ و در اوج بحران بدهی های حوزه یورو، سیلویو برلوسکونی قدرت را از دست داد، تضعیف شده است.

Berlusconi 'serene' before surgery (2) – Ex-premier to have heart surgery next week https://t.co/SQK9OWurlk

— Ansa English News (@ansa_english) June 10, 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

همه فرزندان نخست وزیر اسبق ایتالیا میلیاردر شدند

تقسیم ثروت ۶ میلیارد یورویی‌ برلوسکونی؛ دوست دختر ۳۳ ساله ۱۰۰ میلیون یورو به ارث برد

تشییع تابوت برلوسکونی:‌ ایتالیا برای آخرین بار به نخست وزیر سابق خود ادای احترام کرد