دو چهره از دونالد ترامپ در یک روز

دو چهره از دونالد ترامپ در یک روز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود در کنفرانس مسیحیان انجیلی در واشنگتن تلاش کرد تصویری میانه رو از خود ارائه…

آگهی

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود در کنفرانس مسیحیان انجیلی در واشنگتن تلاش کرد تصویری میانه رو از خود ارائه دهد. او در روزهای گذشته و بدنبال انتقاد از یک قاضی آمریکایی – مکزیکی و اصالت مکزیکی او، به نژادپرستی متهم شده بود.

I have a judge in the Trump University civil case, Gonzalo Curiel (San Diego), who is very unfair. An Obama pick. Totally biased-hates Trump

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) May 30, 2016

دونالد ترامپ در سخنرانی مداراجویانه خود گفت: «آزادی در هر صورت به معنای این است که هیچکس نباید از روی نژاد یا رنگ و یا رنگ پوست قضاوت شود. در حال حاضر ما یک ملت بشدت متفرق هستیم. ما قصد داریم که ملت را بار دیگر متحد کنیم.»

با این حال مداراجویی و میانه روی ترامپ تنها چند ساعت به طول انجامید و او در ریچموند ایالت ویرجینیا بار دیگر به سبک گفتمان شناخته شده خود بازگشت و یک سناتور آمریکایی با اصالت سرخپوستی را مورد حمله قرار داد.

دونالد ترامپ در ریچموند به سناتور الیزابت وارن که ریشه هایش به سرخپوستان آمریکا باز می گردد اشاره کرد و او را «گوفی» (شخصیت کودن و دست و پا چلفتی کارتون های دیزنی) نامید و گفت: «شما پوکاهونتس را می شناسید، خیلی ناعادلانه است که من اینقدر به پوکاهونتس حمله می کنم اما الیزابت وارن که من او را گوفی لقب می دهم، او یکی از بدترین سناتورهای سنای ایالات متحده است. او عملا هیچ کاری انجام نداده و در هیچ کاری موفق نبوده است.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشتم نوامبر ۲۰۱۶ ( ۱۸ آبان ۱۳۹۵) برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون نامزدهای احزاب جمهوریخواه و دموکرات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مایکل مور: ترامپ با مردم و رسانه ها بازی می کند

مریل استریپ در نقش ترامپ خبرساز شد

دونالد ترامپ: ایران در زمان من می‌توانست به پیمان ابراهیم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل بپیوندد