سومین شب درگیریها میان طرفداران متعصب تیم های انگلستان و روسیه در مارسی

سومین شب درگیریها میان طرفداران متعصب تیم های انگلستان و روسیه در مارسی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پس از تساوی یک بر یک تیمهای انگلستان و روسیه در مارسی، تنش میان هواداران متعصب دو تیم با رجزخوانی علیه یکدیگر بالا گرفت و دقایقی بعد در خیابانهای اطراف جای خود را به درگیری و کتک کاری طرفین داد. در جر

آگهی

دومین شب بازی های جام ملت های اروپا مصادف با سومین شب درگیری ها میان طرفداران متعصب تیم های انگلستان و روسیه در مارسی بود.

پس از بازی دو تیم که با تساوی یک بر یک پایان یافت، خیابان های مارسی به صحنه نبرد تن به تن میان طرفداران دو تیم تبدیل شد. پلیس هم برای متفرق کردن آنها به ماشینهای آب پاش و گاز اشک آور متوسل شد.

در داخل ورزشگاه ولودروم نیز دقایق پایانی بازی پر التهاب بود. پس از سوت پایانی، تنش میان هواداران متعصب دو تیم با رجزخوانی علیه یکدیگر بالا گرفت و دقایقی بعد در خیابانهای اطراف جای خود را به درگیری و کتک کاری طرفین داد.

The scenes at full time in Marseille tonight. With thanks to @JagsS5https://t.co/UdGiBUL3yB

— 90min (@90min_Football) June 11, 2016

در جریان این نزاعهای خیابانی، ۳۵ تن از جمله سه نیروی پلیس زخمی شدند که حال دست کم یکی از آنها وخیم گزارش شده است. در همین ارتباط چند نفر هم بازداشت شدند.

یوفا، اتحادیه فوتبال اروپا ضمن محکوم کردن ناآرامی های سه روز گذشته در مارسی گفت: «آنهایی که در این خشونتها دست دارند جایی در دنیای فوتبال ندارند.»

هواداران متعصب دو تیم طی روز شنبه در خیابانهای بندر مارسی به جان یکدیگرافتادند و به هم رحم نکردند. تعدادی نیز زیر مشت و لگدها به زمین افتادند.

به گفته پلیس فرانسه در این خشونتها جدا از طرفداران تیمهای روسیه و انگلستان، شماری از هواداران تیم فوتبال فرانسه نیز حضور داشتند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ده‌ها کشته و زخمی در حمله موشکی به چرنیهیف؛اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها گاز اشک‌آور بکار می‌برد

چرا نخست‌وزیر پیشین بریتانیا خواستار انحلال سازمان ملل متحد شد؟

همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید