همدردی هنرمندان با قربانیان کشتار اورلاندو

همدردی هنرمندان با قربانیان کشتار اورلاندو
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هفتادمین دوره جایزه «تونی» که برای برگزیدن بهترین های تئاتر و نمایشنامه های موزیکال برادوی برگزار می شود روز یکشنبه تحت تاثیر حادثه تیراندازی در اورلاندو و کشتار ۵۳ نفر قرار…

آگهی

هفتادمین دوره جایزه «تونی» که برای برگزیدن بهترین های تئاتر و نمایشنامه های موزیکال برادوی برگزار می شود روز یکشنبه تحت تاثیر حادثه تیراندازی در اورلاندو و کشتار ۵۳ نفر قرار گرفت.

موزیکال موفق و پرطرفدار «همیلتون» با ۱۶ نامزدی یکی از موضوعات داغ پیش از برگزاری مراسم بود. اندرو لوید وبر، یکی از تهیه کنندگان معروف تئاتر بریتانیا گفت: «حملات پاریس و حال هم این حمله. وضعیت دنیا نگران کننده شده است. برای ما که در موسیقی تئاتر و سینما کار می کنیم، تنها راه مبارزه ادامه فعالیت است. معتقدم همیشه می توانیم از نیروی هنر برای مبارزه استفاده کنیم.»

گلن کلوز، بازیگر آمریکایی با اشاره به شوک آور بودن این حادثه گفت: «باید عمیق تر به آن فکر کنیم. زیرا این رویداد ها مکرر شده است. یکی از دوستان همجنسگرایم می گفت هیچوقت فکر نمی کردم روزی به کلوپ بروم و پیش از همه چیز، به فکر پیدا کردن راه خروج اضطراری باشم. ما نمی خواهیم اینطور زندگی کنیم.»

دنیل برنشتین، بازیگر آمریکایی تئاتر و سینما گفت: «باور کردنی نیست و علیرغم آن باری دیگر اتفاق افتاد. امیدوارم سرانجام قوانینی برای کنترل خرید و فروش سلاح گرم در آمریکا به تصویب برسد. باید به کسانی رای بدهیم و کسانی در قدرت قرار بگیرند که قانون کنترل اسلحه در راس برنامه هایشان است.»

گلوریا استفانی، بازیگر و تهیه کننده موسیقی با اشاره به تاثیر این حوادث بر وضعیت دنیا گفت: «دردآور است. وقتی بیدار شدم فکر کردم باری دیگر؟ می دانید هر روز با یک اتفاق جنون آمیز روبرو هستیم و دنیایی که به نسل بعدی تحویل می دهیم نگران کننده است. باید فرزندانمان را با عشق، انساندوستی و محبت بزرگ کنیم. به آنها عشق را یاد بدهیم و نه نفرت. باید از خشونت فاصله بگیریم شاید این راه موثر باشد.»

هفتادمین دوره جایزه «تونی» که یکشنبه شب در نیویورک برگزار شد به قربانیان تیراندازی در اورلاندو اختصاص داده شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند