پدر دوست دختر پیستوریوس خواستار مجازات این دونده پاراالمپیک شد

پدر دوست دختر پیستوریوس خواستار مجازات این دونده پاراالمپیک شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پدر ریوا استین کمپ، روز سه شنبه از دادگاهی در آفریقای جنوبی خواستار مجازات اسکار پیستوریوس دونده پارا المپیک بخاطر قتل دخترش شد و گفت بخشش او برایش بسیار دشوار…

آگهی

پدر ریوا استین کمپ، روز سه شنبه از دادگاهی در آفریقای جنوبی خواستار مجازات اسکار پیستوریوس دونده پارا المپیک بخاطر قتل دخترش شد و گفت بخشش او برایش بسیار دشوار است.

بری استین کمپ که گریان و لرزان در دادگاه حاضر شده بود گفت که قتل دخترش خانواده اش را نابود کرده است. او افزود: «مدام به او (دخترم) فکر می کنم، دیگران به من می گویند بعد از دو یا سه سال که از این ماجرا گذشت حالت کمی بهتر می شود اما هر روز زندگی من همین است.»

اسکار پیستوریوس دونده و ستاره پاراالمپیک ۲۹ ساله متهم است که در فوریه ۲۰۱۳ دوست دخترش را با شلیک چهار گلوله به قتل رسانده است. او ابتدا به ۵ سال زندان محکوم شده بود با این حال حکم او تایید نشد و اکنون با محاکمه دیگری مواجه است که می تواند برای او حکمی تا ۱۵ سال زندان بهمراه داشته باشد.

آقای پیستوریوس همواره گفته است به اشتباه به سوی دوست دخترش که در پشت در بسته دستشویی بوده، شلیک کرده و فکر می کرده که دزد وارد خانه اش شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«مردم» در یکی از خشن‌ترین شهرک‌های آفریقای جنوبی هفت جوان را زنده‌زنده سوزاندند

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

«مامور وزارت اطلاعات ایران» در آمریکا تحت تعقیب قرار گرفت؛ اف‌بی‌آی به دنبال مجید دستجانی فراهانی