تماشاگران فوتبال اینبار در شهر لیل آشوب به پا کردند

تماشاگران فوتبال اینبار در شهر لیل آشوب به پا کردند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

روز چهارشنبه تماشاگران بازیهای جام ملت های اروپا در شهرهای فرانسه باز هم به جان هم افتادند.

آگهی

روز چهارشنبه تماشاگران بازیهای جام ملت های اروپا در شهرهای فرانسه باز هم به جان هم افتادند.

در شهر لیل و بعد از بازی روسیه و اسلوواکی که با نتیجۀ دو بر یک به نفع اسلواکی تمام شد، تماشاگران روس، انگلیسی و فرانسوی در خیابان های این شهر آشوب به پا کردند که منجر به درگیری با پلیس شد.

پلیس در شلوغی های این شهر ۳۶ نفر را دستگیر کرده است. پنجاه نفر هم مجروح شده اند که از این میان ۱۶ نفر کارشان به بیمارستان کشیده شده است. پلیس مجبور شده برای بازگرداندن آرامش به خیابان های شهر لیل از گاز اشک آور علیه آشوبگران استفاده کند.

نیز تماشاگران روس و انگلیسی روز یازدهم ژوییه (۲۲ خرداد) نیز بعد از بازی این دو تیم با یکدیگر در شهرمارسی درگیر شده بودند. زدوخورد میان روس ها و انگلیسی ها آنقدر شدید بود که اتحادیۀ فوتبال اروپا تهدید کرده است در صورت تکرار خشونت هایی که تماشاگران روسیه و انگلیس عامل اصلی آن هستند، این دو کشور را از ادامۀ این بازیها محروم خواهد کرد. یک نفر از تماشاگران انگلیسی به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری شده بود که پزشکان حال وی را در ابتدا وخیم گزارش می کردند.

قرار است روز پنجشنبه دو تیم انگلیس و ولز به مصاف هم بروند و ساکنان شهر لانس در نزدیکی لیل از روزهای گذشته شاهد مستی و شلوغ کاری تماشاگران انگلیسی در خیابان های این شهر هستند. پلیس شهر لانس می گوید برای جلوگیری از آشوب تماشاگران این دو تیم پادشاهی بریتانیا در حالت آماده باش به سر می برد.

Euro 2016 : des supporters anglais, ivres, se donnent en spectacle dans les rues de Lens – Nord Pas-de-Calais https://t.co/yySw2Sg8Da

— Monika62 (@MMonika62) 16 juin 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محرومیت سه ساله مدیر باشگاه فوتبال پائوک یونان از حضور در استادیوم فوتبال

سایه خشونت های مارسی بر روابط روسیه و فرانسه؛ مسکو سفیر فرانسه را فراخواند

واکنش ها در روسیه به درگیری خشن هوادران تیم فوتبال روسیه و انگلستان