فوتبال فرانسه آماده می شود تا بعد از شصت سال از آلمان انتقام بگیرد

فوتبال فرانسه آماده می شود تا بعد از شصت سال از آلمان انتقام بگیرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فرانسه که از سال ۱۹۵۸ تاکنون نتوانسته است در یک بازی رسمی آلمان را شکست بدهد با تمام وجود می خواهد برنده این بازی نیمه نهایی بشود.

آگهی

فرانسه که از سال ۱۹۵۸ تاکنون نتوانسته است در یک بازی رسمی آلمان را شکست بدهد با تمام وجود می خواهد برنده این بازی نیمه نهایی بشود. تماشاگران فرانسوی همه جا از جمله در لیون از تیمشان پشتیبانی می کنند.

یکی از هواداران تیم ملی فرانسه می گوید: «امشب فقط می خواهیم آبی پوشهای ما در «استاد دو فرانس» بازی را ببرند و به فینال برسند، و یک انتقام تاریخی کوچک هم از فوتبال آلمان بگیرند. پیشبینی می کنم که با نتیجه ۳ بر صفر ببریم.»

طرفدار دیگری می گوید: «امیدوارم ببریم چون هنوز خاطره تلخ بازی سال ۲۰۱۴ یادمان هست؛ امیدوارم که در مسابقات یوروی امسال، آلمان را ببریم. اگر آلمان را ببریم برنده یورو هستیم، چون تیم پرتغال تیمی نیست که بتواند قهرمان مسابقات یورو بشود.»

پائولا ویلاپلانا، گزارشگر یورنیوز در انتها می افزاید: «امشب شهر مارسی شاهد دوئل دو قهرمان سابق است. چند بازیکن کلیدی آلمان در این بازی غایب اند، اما فرانسه اخیرا قدرت تهاجمی اش را به رُخ کشیده و امیدوار است که با حمایت تماشاگرانش در خانه خود برنده این جام بشود.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استعفای مدیر فرانسوی به دلیل تهدید به مرگ پس از تذکر حجاب؛ دولت از دانش‌آموز محجبه شکایت می‌کند

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه؛ ماکرون: داعش خراسان بارها تلاش کرده به خاک ما حمله کند