رهبری حزب کارگر بریتانیا؛ کوربین می تواند در انتخابات درون حزبی شرکت کند

رهبری حزب کارگر بریتانیا؛ کوربین می تواند در انتخابات درون حزبی شرکت کند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بنا به تصمیم کمیته اجرایی حزب کارگر بریتانیا، جرمی کوربین، رهبر این حزب برای شرکت در رقابت بر سر حفظ مقام رهبری خود نیاز به حمایت نمایندگان این حزب در پارلمان بریتانیا و پارلمان اروپا نخواهد…

آگهی

بنا به تصمیم کمیته اجرایی حزب کارگر بریتانیا، جرمی کوربین، رهبر این حزب برای شرکت در رقابت بر سر حفظ مقام رهبری خود نیاز به حمایت نمایندگان این حزب در پارلمان بریتانیا و پارلمان اروپا نخواهد داشت.

به این ترتیب جرمی کوربین می تواند در رقابت برای حفظ سمتش در برابر آنجلا ایگل که رهبری او را به چالش کشیده است، شرکت کند.

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر می گوید: «کارزار انتخاباتی ما به همه مسائل با اهمیت خواهد پرداخت. به مسئله نابرابری و فقری که در کشورمان وجود دارد توجه خواهیم کرد و همچنین به لزوم پایان خصوصی سازی سرویس سلامت همگانی. به لزوم ارائه فرصت و امید به تمام جوانان در سراسر کشور خواهیم پرداخت. این همان دلیل وجودی حزب کارگر است.»

Labour rules that Corbyn's name should automatically be on the leadership ballot: https://t.co/K34Z8vSdN6pic.twitter.com/CtOpdhMbG8

— Reuters UK (@ReutersUK) July 12, 2016

در حالی که رهبر چپگرای حزب کارگر از حمایت اندکی در میان نمایندگان این حزب در پارلمان بریتانیا برخوردار است، اما هواداران زیادی در میان اعضای حزب دارد.

جرمی کوربین از سوی آنجلا ایگل متهم به ناتوانی در ارتباط گیری با رای دهندگان و در نتیجه نداشتن بخت پیروزی در انتخابات سراسری شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آنجلا ایگل رهبری حزب گارگر بریتانیا را به چالش کشید

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟