گسترش غافلگیرکننده اپلیکیشن بازی پوکمن گو

گسترش غافلگیرکننده اپلیکیشن بازی پوکمن گو
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اپلیکیشن بازی پوکمن گو که با همکاری شرکت ژاپنی نینتندو تولید شده اکنون پس از ایالات متحده آمریکا در کشورهای اروپایی از جمله بریتانیا و یا آلمان قابل دسترسی است.

آگهی

اپلیکیشن بازی پوکمن گو که با همکاری شرکت ژاپنی نینتندو تولید شده اکنون پس از ایالات متحده آمریکا در کشورهای اروپایی از جمله بریتانیا و یا آلمان قابل دسترسی است.

تنها یک هفته از ورد به بازار این اپلیکیشن می گذرد که تعداد کاربران آن به رقم ۶۵ میلیون نفر رسیده است.

گسترش این بازی به حدی بوده که مسئولان موزه آشویتس در لهستان از بازدیدکنندگان درخواست کرده اند تا از بازی کردن با این اپلیکیشن در موزه خودداری کنند.

بارتوز بارتیزل، سخنگوی موزه آشویتس در اینباره گفت: «امروز اردوگاه مرگ نازی ها، آشویتس، تنها یک موزه نیست بلکه یک محل یادآوری اتفاقات است. این غیرقابل تصور است که این مکان را به زمین بازی و سرگرمی تبدیل کنیم.»

بازی به این صورت است که با استفاده از اپلیکیشن پوکمن، سیستم جی پی اس تلفنهای همراه و دوربین این دستگاهها باید پوکمن ها را شکار کرد. این بازی دنیای مجازی را به دنیای واقعی گره زده است.

قابلیت بازی با این اپلیکیشن در هر مکانی مسئله ایمنی و امنیت را مطرح کرده است. انتشار عکسی برروی توییتر از یک تصادف شدید در ایالات متحده این موضوع را تایید می کند. راننده در زمان تصادف مشغول بازی پوکمن بوده است.

اپلیکیشن پوکمن رایگان است و قابلیت نصب برروی تلفنهای همراه با سیستمهای عامل آندروئید و یا ای او اس اپل را دارد.

Goodbye normal existence, hello walking around looking for imaginary monsters #PokemonGOhttps://t.co/M1lao2h7qUpic.twitter.com/53VsPSbC8f

— BuzzFeed UK (@BuzzFeedUK) 14 July 2016

Man hits tree and crashes car while playing #PokemonGohttps://t.co/0uDszd9dr4pic.twitter.com/hCMZ2lD8iK

— FOX 5 DC (@fox5dc) 14 July 2016

If you're trying to catch em all on #PokemonGO, that's cool, just please follow these rules: https://t.co/aHFZLapUyEpic.twitter.com/V984Ob1dMH

— WA State Patrol (@wastatepatrol) 13 July 2016

Yes we actually did this: theresa_may</a>’s arrival in Downing Street, seen through <a href="https://twitter.com/hashtag/PokemonGO?src=hash">#PokemonGO</a> <a href="https://t.co/eGpntl5TjJ">https://t.co/eGpntl5TjJ</a> <a href="https://t.co/xKVVU7SI2S">pic.twitter.com/xKVVU7SI2S</a></p>&mdash; BuzzFeed UK (BuzzFeedUK) 14 July 2016

I'm consoling myself by catching this Eevee at the White House! :-) #PokemonGOpic.twitter.com/1Abw8FhOy1

— Jayson E. Street (@jaysonstreet) 11 July 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سقبت روسیه از عربستان در صادرات نفت به چین؛ واردات نفت آمریکا توسط پکن ۸۱ درصد رشد کرد

چین فرستاده ویژه خود را برای مذاکرات صلح مرتبط با جنگ اوکراین به عربستان می‌فرستد

تلاش ژاپن برای تقویت بخش دفاعی خود؛ سفرهای اروپایی و آمریکایی کیشیدا آغاز شد