همسر دونالد ترامپ به سرقت ادبی متهم شد

همسر دونالد ترامپ به سرقت ادبی متهم شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، دوشنبه ۱۸ ژوئیه درشهر کلیولند ایالت اوهایو، در گردهمایی ملی جمهوریخواهان برای معرفی نامزد نهایی این حزب در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا، سخنرانی…

آگهی

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، دوشنبه ۱۸ ژوئیه درشهر کلیولند ایالت اوهایو، در گردهمایی ملی جمهوریخواهان برای معرفی نامزد نهایی این حزب در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا، سخنرانی کرد.

بعد از این سخنرانی، خانم ترامپ متهم به سرقت ادبی شد. گفته شده است که این سرقت ادبی از سخنرانی میشل اوباما در گردهمایی حزب دموکرات در سال ۲۰۰۸ در جریان مبارزه انتخاباتی آقای اوباما بوده است.

یکی از بخشهای کپی شده این سخنرانی در مورد آموخته های شخصی و خانوادگی است که لغت به لغت از سخنرانی میشل اوباما برداشته شده است.

این اولین سخنرانی خانم ترامپ به شمار می رود که تاکنون حضور چشمگیری در کمپین تبلیغاتی همسرش نداشته است. او پیش از این گفته بود که سخنرانی را خودش و با کمی کمک نوشته است.

ملانیا ترامپ، که متولد اسلوونی است، در این گردهمایی گفت که همسرش قصد دارد نماینده همه مردم آمریکا باشد و نه بخشی از آنها.

خبرگزاریها و تحلیلگران، پس از مقایسه دو سخنرانی، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ را مقصر این حادثه دانسته اند.

گردهمایی جمهوریخواهان روز دوشنبه در حالی برگزار شد که تعدادی از چهره های مطرح حزب در آن حضور نداشتند و حضور معترضان از سراسر کشور در مقابل محل برگزاری و داخل سالن همایش باعث اخلال در این مراسم شد.

این گردهمایی روز پنجشنبه با معرفی نامزد رسمی حزب به پایان می رسد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اولین روز گردهمایی جمهوریخواهان در کلیولند با ناکامی مخالفان ترامپ پایان یافت

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟