دونالد ترامپ برای پذیرش رسمی نامزدی جمهوریخواهان وارد کلیولند شد

دونالد ترامپ برای پذیرش رسمی نامزدی جمهوریخواهان وارد کلیولند شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ به منظور شرکت در روز پایانی گردهمایی جمهوریخواهان و پذیرش رسمی نامزدی برای ریاست جمهوری وارد کلیولند شد.

آگهی

دونالد ترامپ به منظور شرکت در روز پایانی گردهمایی جمهوریخواهان و پذیرش رسمی نامزدی برای ریاست جمهوری وارد کلیولند شد. جمهوریخواهان روز سه شنبه وی را به عنوان نامزد رسمی برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کردند.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه و در جریان یک سخنرانی، نامزدی حزب جمهوریخواهان را می پذیرد و به این ترتیب، رسما وارد کارزار رقابت ها به عنوان نامزد این حزب می شود.

نامزد جمهوریخواهان در سخنانی به هنگام ورود به کلیولند با اشاره به رای گسترده به دموکرات ها در ایالت اوهایو در دور قبلی انتخابات گفت: «واقعا افتخار بزرگی است که در اینجا هستم، ما در اوهایو هم برنده خواهیم شد. ما آرا را در اوهایو کسب می کنیم و در دیگر ایالت ها هم برنده می شویم. ما دوباره بزرگی را به آمریکا بازمی گردانیم.»

همزمان با نزدیک شدن به آخرین روز این گردهمایی، یکی از اعضای تیم تبلیغاتی دونالد ترامپ در نامه ای رسما تقلب و کپی برداری از متن سخنرانی میشل اوباما در نطق ملانیا ترامپ را به عهده گرفت. همسر نامزد جمهوریخواهان پیش از این گفته بود که این نطق را خود به تنهایی و با کمی کمک نوشته است. زوج ترامپ هنوز برای این کپی برداری عذرخواهی نکرده اند.

جمهوریخواهان در حالی خود را برای برگزاری آخرین روز این گردهمایی در کلیولند آماده می کنند که نصب دیواری توسط هنرمندی با نام «پلاستیک جیزز» به دور ستارۀ دونالد ترامپ در پیاده روی مشاهیر لس آنجلس سروصدای زیادی به پا کرده است. این دیوار اشاره به سخنان نامزد جمهوریخواهان برای احداث یک دیوار در مرز مکزیک با پول خود مکزیکی ها دارد.

I built and paid for the wall myself. No Mexican money. #trump#Mexico#donaldtrump#hollywoodpic.twitter.com/LTjGN3SBPf

— Plastic Jesus (@plasticjesusart) 20 juillet 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دونالد ترامپ: ایران در زمان من می‌توانست به پیمان ابراهیم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل بپیوندد

ترامپ: من انتخاب نشوم در آمریکا حمام خون به راه می‌افتد؛ پنس:از ریاست‌جمهوری دوباره او حمایت نمی‌کنم

بارش «تگرگ گوریلی» در کانزاس آمریکا در پی وقوع طوفان کم‌سابقه