دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان شد

دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ روز سه شنبه و در دومین روز از گردهمایی جمهوریخواهان به عنوان نامزد رسمی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ برگزیده شد.

آگهی

دونالد ترامپ روز سه شنبه و در دومین روز از گردهمایی جمهوریخواهان به عنوان نامزد رسمی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ برگزیده شد. وی در این رقابت ها که در ماه نوامبر برگزار خواهد شد با هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات برای ورود به کاخ سفید رقابت خواهد کرد.

دونالد ترامپ در یک توییت به روی حساب کاربری خود از حزب جمهوریخواههان برای معرفی وی بعنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرده است.

میلیاردر آمریکایی که از یکسال پیش وارد رقابت های انتخابات مقدماتی این حزب شده است، با حمایت اکثریت نمایندگان انجمن های حزبی جمهوریخواهان در گردهمایی کلیولند به عنوان نامزد این حزب انتخاب شد. وی در رقابت های انتخابات مقدماتی نیز آرای بیشترین ایالت های آمریکا را به خود اختصاص داده و توانسته بود دیگر نامزدهای این حزب را کنار بزند.

معرفی دونالد ترامپ به عنوان نامزد رسمی جمهوریخواهان یک روز پس از جنجال کپی برداری نطق میشل اوباما توسط ملانیا ترامپ صورت می گیرد. نامزد جمهوریخواهان در واکنش به کپی برداری همسرش از نطق میشل اوباما که در سال ۲۰۰۸ ایراد شده بود، بدون عذرخواهی مستقیم در این باره گفته است «تیم تبلیغاتی نباید اینکار را می کردند.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش هواداران حزب جمهوریخواه به سخنرانی ملانیا ترامپ

اولین روز گردهمایی جمهوریخواهان در کلیولند با ناکامی مخالفان ترامپ پایان یافت

دونالد ترامپ به هدف خود برای ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می شود