مایک پنس: همایون خان قهرمان و ترامپ علاقمندترین فرد به نیروهای نظامی است

مایک پنس: همایون خان قهرمان و ترامپ علاقمندترین فرد به نیروهای نظامی است
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مایک پنس نامزد جمهوریخواهان برای معاونت دونالد ترامپ روز دوشنبه از حق مادر یک سرباز آمریکایی که ترامپ را در مورد توهین به مادر سرگرد همایون خان مورد انتقاد قرار داد، دفاع…

آگهی

مایک پنس نامزد جمهوریخواهان برای معاونت دونالد ترامپ روز دوشنبه از حق مادر یک سرباز آمریکایی که ترامپ را در مورد توهین به مادر سرگرد همایون خان مورد انتقاد قرار داد، دفاع کرد. سرگرد همایون خان سرباز آمریکایی متولد یک خانواده مسلمان پاکستانی بود و در سال ۲۰۰۴ در عراق کشته شد.

کاترین مادر یک نظامی آمریکایی در گردهمایی جمهوریخواهان در نوادا و در حالی که جمعیت او را هو می کردند، گفت: «شما پسری در ارتش دارید. چطور این بی احترامی را تحمل می کنید.»

مایک پنس سپس در سخنانی گفت: «سرگرد خان یک قهرمان آمریکایی است و ما به او و خانواده اش افتخار می کنیم همانطور که ما به همه خانواده هایی که فرزندی را در جنگ از دست داده اند (خانواده ستاره طلایی) در این کشور افتخار می کنیم. درباره نامزد ما (ترامپ)، من هرگز کسی را مانند او ندیده ام که بیشتر از او وفادار و عاشق نیروهای مسلح این کشور باشد، بیشتر از او علاقمند به خانواده های سربازان، ملوان ها، نیروهای هوایی و دریایی باشد و هیچ کس بیشتر از او به سربازان و جانبازان این کشور توجه داشته باشد.»

Unglaublich! Die US-Verfassung ist neuer Bestseller. Das hat mit #Trump und der #Khantroversy-Affäre zu tun https://t.co/zFIj6DbOJ2

— taz (@tazgezwitscher) August 2, 2016

رسانه ها روز دوشنبه بر سر آرامگاه سرگرد همایون خان در گورستان ملی آرلینگتون جمع شدند. خضر خان پدر همایون خان در همایش ملی حزب دموکرات گفته بود که اگر تصمیم با دونالد ترامپ بود پسرش هرگز در آمریکا نمی بود. بعد از این سخنان دونالد ترامپ این خانواده بویژه مادر این سرباز را که در هنگام سخنان خضر خان در کنار شوهرش ایستاده بود اما سخنی نگفت مورد تمسخر قرار داده و گفته بود شاید او بعنوان یک زن مسلمان اجازه حرف زدن نداشته است.

دونالد ترامپ به کرات خواستار ممنوعیت ورود مسلمان ها به آمریکا شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ترامپ: هیلاری کلینتون ابلیس است

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد

مدیر اف بی آی: هکرهای چینی منتظر فرصت هستند تا به آمریکا حمله‌ای ویرانگر بکنند