ترامپ: هیلاری کلینتون ابلیس است

ترامپ: هیلاری کلینتون ابلیس است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، میلیاردر اهل نیویورک که از سوی حزب جمهوریخواه به نامزدی ریاست جمهوری برگزیده شده است، وزیر امورخارجه پیشین ایالات متحده آمریکا و رقیب دموکرات خود را «ابلیس»…

آگهی

دونالد ترامپ، میلیاردر اهل نیویورک که از سوی حزب جمهوریخواه به نامزدی ریاست جمهوری برگزیده شده است، وزیر امورخارجه پیشین ایالات متحده آمریکا و رقیب دموکرات خود را «ابلیس» خواند.

آقای ترامپ در سخنرانی اش در پنسیلوانیا با اشاره به حمایت سناتور برنی سندرز از هیلاری کلینتون گفت: «او با ابلیس معاملعه کرده است. او ابلیس است.»

از سوی دیگر وارِن بافِت یکی از سرمایه داران سرشناس آمریکا روز دوشنبه کارزاری را در حمایت از خانم کلینتون در ایالت نبراسکا برپا کرد و آقای ترامپ را بر سر انتشار اسناد مالیات بردرآمدش به چالش فراخواند.

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری در ادامه تلاش هایش برای جلب آرای شهروندان ایالات متحده آمریکا گفت: «ما می خواهیم این مالیات بردرآمدها را ببینیم. غیر از این است؟. او حتی به قدر کافی برای مردم آمریکا احترام قایل نیست تا به آنچه دیگر نامزدهای ریاست جمهوری برای دهه ها انجام داده اند، عمل کند. وقتش است که ترامپ از پنهان کردن خود دست بردارد.»

تازه ترین نظرسنجی که پس از برپایی کنوانسیون ملی حزب دموکرات منتشر شده نشان می دهد که خانم کلینتون با ۵۲ درصد جلوتر از آقای ترامپ با ۴۳ درصد آرا قرار دارد.

ناظران می گویند که سخنرانی پدر یک خانواده مسلمان در این گردهمایی سراسری درباره فرزندش که در جنگ عراق جان باخته، تاثیر مثبت به سزایی در این نظرسنجی داشته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«دونالد ترامپ باید از همۀ خانواده های سربازان کشته شده عذرخواهی کند»

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟