شوخی شماری گردشگر آلمانی در اسپانیا موجب وحشت عمومی شد

شوخی شماری گردشگر آلمانی در اسپانیا موجب وحشت عمومی شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شوخی چند جوان آلمانی در سواحل شهر پلاتجادارو واقع در شمال شرق اسپانیا موجب هراس و وحشت عمومی شد، تا جایی که حاضران به تصور وقوع حمله تروریستی اقدام به فرار…

آگهی

شوخی چند جوان آلمانی در سواحل شهر پلاتجادارو واقع در شمال شرق اسپانیا موجب هراس و وحشت عمومی شد، تا جایی که حاضران به تصور وقوع حمله تروریستی اقدام به فرار کردند. به گفته پلیس یازده نفر از شوک ناشی از این حادثه آسیب دیده اند. پلیس پنج تبعه آلمانی ۲۰ تا ۲۵ ساله را که در این واقعه دست داشتند بازداشت کرده است.

ژوزف سوله، مدیر منطقه ای حفاظت از غیرنظامیان در این ارتباط گفت: «راحت نمی شد فهمید چه روی داده، اینکه یک اتفاق بود یا یک اقدام مجرمانه. هیچ کسی در لباس جهادی یا با سلاح قلابی در محل دیده نشده و هیچ تهدید یا اقدام زوری هم در کار نبوده.»

این حادثه شامگاه سه شنبه، زمانی روی داد که خیابان ها و تراس رستوران ها پر از گردشگران بود. آیدا فرناندز، از کارکنان یک بستنی فروشی در حوالی محل حادثه گفت: «دودی را در خیابان دیدم و بلافاصله فکر کردم که بمبی منفجر شده و یا تیراندازی یا اتفاقی شبیه آن رخ داده. فروشگاه را بستم و شروع کردم به دویدن. دیدم همه در حال دویدن هستند.»

پس از وقوع یک رشته حملات مرگبار طی هفته های گذشته در فرانسه و آلمان که گروه داعش مسئولیت آنها را پذیرفت موج تازه ای از نگرانی نسبت به وقوع حملات احتمالی بر اروپا سایه افکنده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پلیس اسپانیا: شبکه‌ای از قاچاقچیان که برای انتقال مهاجران در ۳ قاره فعالیت داشتند، متلاشی شد

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

گروگانگیران نیجریه ۶۲۰ هزار دلار برای آزادی دانش آموزان ربوده شده طلب کردند