وعده های مالیاتی ترامپ و کلینتون برای جلب آرا

وعده های مالیاتی ترامپ و کلینتون برای جلب آرا
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع گروهی از فعالان اقتصادی دیترویت تلاش کرد با وعده های مالیاتی، آرای بخشی از رای دهندگان آمریکایی را به سوی خود جلب…

آگهی

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع گروهی از فعالان اقتصادی دیترویت تلاش کرد با وعده های مالیاتی، آرای بخشی از رای دهندگان آمریکایی را به سوی خود جلب کند. دونالد ترامپ رقیب دموکرات خود را متهم کرد که تنها برنامه اش افزایش مالیاتها و افزایش قوانین محدودکننده برای تولیدکنندگان آمریکایی است.

دونالد ترامپ گفت: «همه سیاستها باید در راستای حفظ مشاغل و ثروت در درون آمریکا طراحی شود. بر اساس برنامه من هیچ شرکت آمریکایی بیشتر از پانزده درصد درآمد خود را به عنوان مالیات پرداخت نخواهد کرد.»

آقای ترامپ ادامه داد: «به بیان دیگر ما مالیات را از ۳۵ درصد به ۱۵ درصد کاهش می دهیم.»

در هفته های اخیر شمار افرادی که از حزب جمهوریخواه عدم حمایت خود را از نامزد این حزب علنی کرده اند بیش از گذشته شده است.

بتازگی در نامه ای که ۵۰ کارشناس امنیت ملی حزب جمهوریخواه منتشر کرده اند، به مردم آمریکا هشدار داده شده است که دونالد ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات، «بی احتیاط ترین رئيس جمهوری» تاریخ آمریکا خواهد بود.

خانم کلینتون در واکنش به صحبتهای آقای ترامپ درباره مالیات گفت: «برنامه مالیاتی او به شرکتهای بزرگ و افرادی که مثل خود او فوق العاده پولدار هستند و این سخنرانی را برای او نوشته بودند، امتیازهای مالیاتی می دهد. ما کاری می کنیم که ثروتمندان هم در پرداخت مالیاتها سهمی داشته باشند. من در طول مبارزه انتخاباتی خودم گفته ام که مالیاتها را برای مردم عادی افزایش نخواهم داد. اما با کمک شما مالیات ثروتمندان را زیاد می کنیم. چون این همان جایی است که ثروت انباشته شده است.»

هیلاری کلینتون برنامه های اقتصادی دونالد ترامپ را سیاستهای قدیمی جمهوریخواهان خواند که در بسته بندی جدیدی ارائه شده اند.

بر اساس تازه ترین نظرسنجیها، هیلاری کلینتون پیشتاز است و توانسته است فاصله خود را با دونالد ترامپ تا ۷ درصد برساند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دور تازه اعتصاب‌ها در آلمان؛ کشاورزان بزرگراه‌ها را بستند و قطارها هم برای توقف آماده می‌شوند

لغو قانون ممنوعیت مصرف سیگار در نیوزیلند؛ نخست وزیر جدید: نمی‌توانم از درآمد مالیاتی چشم‌پوشی کنم

آغاز اجرای قانون خدمات دیجیتال اروپا؛ کدام پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی تحت تاثیر قرار می‌گیرند؟