همایش انتخاباتی دونالد ترامپ در ایالت پنسیلوانیا

همایش انتخاباتی دونالد ترامپ در ایالت پنسیلوانیا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا با شرکت در یک همایش انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا به نحوه خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق در زمانی که هیلاری کلینتون وزیر

آگهی

دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا با شرکت در یک همایش انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا به نحوه خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق در زمانی که هیلاری کلینتون وزیر خارجه در کابینه باراک اوباما بود انتقاد کرد.

وی پیش از این خانم کلینتون و باراک اوباما را از جمله بنیانگذاران داعش معرفی کرده بود. دونالد ترامپ در این زمینه گفت: «می خواهم بگویم که او اجازه داد این اتفاق بیافتد. آنها (داعش) تنها هشت دولت و کشور بودند اکنون ۲۸ کشور هستند. آنها درحال گسترش هستند. بنابراین گفتم آنها (هیلاری کلینتون و باراک اوباما) بنیانگذار داعش هستند. مسلم است که این حرف را بصورت طعنه آمیز مطرح کردم. اما گفته شد که من نباید این سخنان را می گفتم.»

از سوی دیگر هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهارنامه مالیاتی سال ۲۰۱۵ خود و همسرش را منتشر کرد. براساس این اظهارنامه خانم و آقای کلینتون با درآمدی بیش از ۱۰.۵ میلیون دلار جمعا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار مالیات پرداخت کرده اند. هیلاری کلینتون از رقیب جمهوری خواه خود خواسته تا اقدامی مشابه انجام دهد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟