ترامپ: «هیلاری کلینتون می خواهد آنگلا مرکل آمریکا باشد»

ترامپ: «هیلاری کلینتون می خواهد آنگلا مرکل آمریکا باشد»
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا می گوید اگر رئیس جمهور شود برای مهاجرانی که خواهان ورود به آمریکا هستند، آزمونهای سختی خواهد گذاشت و ورود مهاجران را از من

آگهی

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا می گوید اگر رئیس جمهور شود برای مهاجرانی که خواهان ورود به آمریکا هستند، آزمونهای سختی خواهد گذاشت و ورود مهاجران را از مناطق «خطرناک و ناامن» به خاک آمریکا موقتا ممنوع خواهد کرد.

او در تازه ترین سخنرانی اش در ایالت اوهایو بشدت به رقیب دموکراتش تاخت و گفت: «هیلاری کلینتون می خواهد آنگلا مرکل آمریکا باشد. و می دانید که فاجعه مهاجرت انبوه چه بر سر مردم آلمان آورده است. سطح جرم آنقدر بالا رفته که کسی فکرش را هم نمی کرد که روزی شاهدش باشد. این یک فاجعه است.»

این میلیاردر نیویورکی همچنین هیلاری کلینتون را فاقد «استقامت جسمی و روانی» لازم برای مقابله با داعش خواند.

از سوی دیگر جو بایدن، معاون رئیس جمهوری آمریکا در حمایت از هیلاری کلینتون در پنسیلوانیا با انتقاد از دونالد ترامپ، این نامزد جمهوریخواه را فاقد کمترین اطلاعات و دانشی در زمینه شرایط زندگی طبقه کارگر و متوسط آمریکا ارزیابی کرد و سیاست خارجی او را نیز کاملا غیرآمریکایی خواند و گفت: «افکار ترامپ نه تنها عمیقا اشتباه، بلکه خیلی خطرناک و کاملا غیرآمریکایی است. این افکار بی اطلاعی عمیق او از قانون اساسی ما را آشکار می سازد و دستورالعملی در اختیار تروریستها و تبلیغاتشان قرار می دهد.»

در حالی که تا انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر کمتر از سه ماه مانده، نظرسنجی ها از پیشتازی قابل توجه کلینتون در ایالتهای مهم حکایت دارد و شماری از چهره های مطرح جمهوریخواه هم گفته اند که به ترامپ رای نخواهند داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ترامپ باز هم به سیاست خارجی اوباما حمله کرد

اتهام فساد مالی کی یف علیه مسئول ستاد انتخاباتی ترامپ

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد