ویدئوهای منتشرشده پلیس ریو ادعای شناگران آمریکایی را نقض می کند

ویدئوهای منتشرشده پلیس ریو ادعای شناگران آمریکایی را نقض می کند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پلیس برزیل برای اثبات ادعای خود مبنی بر خیالی بدون داستان چهار شناگر آمریکایی درباره سرقت فیلمی از شب این اتفاق را منتشر کرده است.

آگهی

پلیس برزیل برای اثبات ادعای خود مبنی بر خیالی بدون داستان چهار شناگر آمریکایی درباره سرقت فیلمی از شب این اتفاق را منتشر کرده است. در این فیلم مشخصا اثری از سرقت نیست و حتی این چهار شناگر، با یکی از کارکنان پمپ بنزین به خشونت رفتار می کنند.

آنها روی دیوار این پمپ بنزین ادرار کرده اند و با لگد محکم به در یکی از خودروهای حاضر می کوبند.

رییس پلیس ریو در این باره می گوید: « آیا به سوی آنها تفنگ گرفته شده است؟ بله، چرا که آنها در وضعیت عادی نبودند و پلیس می خواست آنها را متوقف کند اما هیچیک از نیروهای پلیس تیر شلیک نکرده اند.»

رایان لوکتی به همراه سه شناگر دیگر تیم ملی آمریکا ابتدا ادعا کرده بودند که در آن شب مورد سرقت قرار گرفته اند. دردسرهای شناگران از زمانی آغاز شد اظهارات آنها در مورد چگونگی و محل وقوع سرقت متناقض بود و با ویدئوهایی که از دوربین های شهری به دست آمده همخوانی نداشت.

سخنگوی بازیهای ریو می گوید ادعای این شناگران را باید به حساب ناپختگی آنها گذاشت و گفت: «این موضوع را نباید فرموش کرد که این بچه ها خواسته اند با استهزا با این قضیه برخورد کنند. بیاید به آنها فرصت بدهیم. بعضی مواقع تصمیم های می گیریم که بعدا پشیمان می شویم. آنها خواسته اند ساعتی خوشی کنند. این خشی از زندگی است. زندگی هم در جریان است و باید بگذاریم که در جریان بماند.»

کمیته بین المللی المپیک هنوز اعلام نکرده است که آیا تنبیه برای این ورزشکاران در نظر خواهد گرفت یا خیر.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ویدئوهای منتشرشده پلیس ریو ادعای شناگران آمریکایی را نقض می کند

آغاز محاکمه دیپلمات اتحادیه اروپا؛ سوئد: هیچ مبنایی ندارد؛ ایران: به اسرائیل اطلاعات می‌داد

حمله مرگبار کوسه در ساحل مصر؛ چگونه می‌توان خطر حمله این جانور را کاهش داد؟