توفان میندول، زندگی و برنامه های سفر را در توکیو مختل کرد

توفان میندول، زندگی و برنامه های سفر را در توکیو مختل کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

وزش شدید باد با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت و بارش سنگین باران در جریان وقوع طوفان میندول (Mindulle) در توکیو، منجر به جاری شدن سیل، اختلال در حرکت قطارها و پرواز هواپیماها و زخمی شدن دستکم ۳۰ نفر در پای

آگهی

وزش شدید باد با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت و بارش سنگین باران در جریان وقوع طوفان میندول (Mindulle) در توکیو، منجر به جاری شدن سیل، اختلال در حرکت قطارها و پرواز هواپیماها و زخمی شدن دستکم ۳۰ نفر در پایتخت ژاپن و حومه آن شد.

در اثر این حادثه که روز دوشنبه روی داد بیش از ۴۰۰ پرواز در فرودگاههای توکیو و ناریتا لغو شدند. لغو سفرهای هوایی و ریلی باعث شده است برنامه سفر بیش از ۶۰ هزار مسافر مختل شود.

جورجینا ونمن، گردشگری بریتانیایی می گوید: «من مشغول رانندگی به سمت ناریتا بودم. سیل زیادی در مناطق روستایی جاری شده بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم از آنجا با قطار بروم زیرا امن تر به نظر می رسید.»

واتارو اومدا نیز که یک دانشجو است، می گوید: «من در جریان یک سفر دانشگاهی به اینجا آمدم و اکنون نگرانم و نمی دانم که آیا هواپیمایمان قادر به پرواز از توکیو خواهد بود یا خیر.»

میندول که به زبان کره ای به معنای «قاصدک» است نهمین توفان فصل محسوب می شود و منجر به رانش زمین در مناطق ساحلی خلیج توکیو نیز شده است.

گردباد میندول به سمت شمال شرق ژاپن در حال حرکت است و احتمال داده می شود با وخامت شرایط، هزاران نفر مجبور به ترک خانه هایشان شوند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از ویرانی‌های آکاپولکو، طوفان اوتیس ۲۷ کشته بر جای گذاشت

تصاویر هوایی از آتش‌سوزی‌ «بی‌سابقه» در هاوایی؛ دست‌کم ۶ نفر جان باختند

کاوشگر «پشتکار» موفق به ضبط صدای گردبادهای مریخی شد