بیش از ۱۸ هزار حیوان در باغ وحش لندن تن به ترازو می دهند

بیش از ۱۸ هزار حیوان در باغ وحش لندن تن به ترازو می دهند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مسئولان باغ وحش لندن وزن بیش از ۷۰۰ گونه جانوری موجود در این باغ وحش را اندازه می گیرند.

آگهی

مسئولان باغ وحش لندن وزن بیش از ۷۰۰ گونه جانوری موجود در این باغ وحش را اندازه می گیرند. هیچ استثنایی هم وجود ندارد و همه ۱۸ هزار حیوان این باغ وحش باید تن به ترازو بدهند.

Our keepers have been busy weighing and measuring all the animals for the annual weigh in today. https://t.co/lrzD1Jgu8w

— ZSL London Zoo (@zsllondonzoo) 24 août 2016

We're live on air zsllondonzoo</a> today with <a href="https://twitter.com/GMB">GMB and Lauratobin1</a> for the <a href="https://twitter.com/hashtag/annualweighin?src=hash">#annualweighin</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/behindthescenespix?src=hash">#behindthescenespix</a> <a href="https://t.co/J4mr5lhDu4">pic.twitter.com/J4mr5lhDu4</a></p>&mdash; Rebecca Blanchard (RebeccaAliceS) 24 août 2016

به گفته مارک هَبن، مدیر باغ وحش لندن اطلاعات نخست در یک پایگاه اطلاعتی ثبت و پس از آن به اشتراک گذاشته می شوند. باغ وحش های دیگر می توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. به این ترتیب می توان وزن حیوانات مختلف را مقایسه کرد و تغذیه آنها را مورد بررسی قرار داد و سر آخر برای هر حیوانی رژیم غذایی مناسبی تنظیم کرد.

سرشماری و سنجش وزن این حیوانات که چهارشنبه شروع شده کاری است به غایت دشوار و پیچیده. وزن کردن هر گونه جانوری راه و روش ویژه ای دارد.

مدیر باغ وحش لندن می گوید: «اندازه گیری برخی گونه های جانوری که اجتماعی اند نظیر خزمیمون ها، دم عصایی ها دشوارتر از بقیه است. برای اینکه تعدادی از اینها همیشه در یک مکان با هم اند. حال آنکه برخی حیوانات دیگر، معمولا تنها هستند. اندازه گیری حیواناتی نظیر شیر و ببر برخلاف تصور راحت تر است.»

مسابقه تخمین وزن حیوانات؛ حدس می زنید این حیوانات چه وزنی دارند؟### در صورتی که تمایل دارید در مسابقه «تخمین وزن حیوانات» شرکت کنید با ما همراه شوید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟

برگزاری نمایشگاه مجسمه‌های ساخته‌شده از قطعات لگو در لندن