ورود به بازار موفق مدلهای جدید آیفون شرکت اپل

ورود به بازار موفق مدلهای جدید آیفون شرکت اپل
Copyright 
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شرکت اپل مدلهای جدید تلفنهای همراه خود یعنی آیفونهای ۷ و ۷ پلاس را روز جمعه رسما وارد بازار کرد.

آگهی

شرکت اپل مدلهای جدید تلفنهای همراه خود یعنی آیفونهای ۷ و ۷ پلاس را روز جمعه رسما وارد بازار کرد.

این مدلها با استقبال بسیار زیاد مشتریان مواجه شده به نحوی که چند روز پیش از ورود به بازار مدلهای زیادی از روی اینترنت پیش فروش شده و درمراکز فروش اپل نیز مدلهای رنگ مشکی و مشکی براق دیگر یافت نمی شود.

یک مشتری اپل در استرالیا می گوید: «بسیار غمگین هستم، موفق نشدم آیفون ۷ با رنگ مشکی براق خریداری کنم. فکر نمی کردم اپل آنها را پیش فروش کند و اعتقاد داشتم که این مدلها در مراکز فروش به طرفداران وفادار که در صف منتظر ایستاده اند فروخته خواهد شد.»

در ایالات متحده اپراتورهای بزرگ مخابراتی اعلام کرده اند میزان تقاضا برای آیفونهای ۷ چهار برابر آیفونهای ۶ اس بوده است. این موضوع ارزش سهام اپل را بیش از ۸ درصد بالا برد، این معادل افزایش ارزش بورسی این شرکت تا رقم ۴۶ میلیارد دلار است.

تمایل مشتریان شاید با وجود مشکلاتی که مدلهای جدید تلفنهای همراه سامسونگ رقیب بزرگ اپل اخیرا با آن مواجه بوده به آیفونها بیشتر شده است.

یک مشتری اپل در هنگ کنگ اعتقاد دارد: «با توجه به مشکلات مدلهای گالاکسی نوت ۷ سامسونگ فکر می کنم که تمایل به آیفونها بازهم بیشتر شده است. احتمال دارد بسیاری از کسانی که در نظر داشتند سامسونگ بخرند اکنون به خرید آیفون ۷ روی آورند.»

اخیرا انتشار ویدئوهایی نشان می دهد برخی از مدلهای جدید گالاکسی نوت ۷ سامسونگ در حین شارژ منفجر شده و آتش گرفته اند.

کارشناسان اعتقاد دارند این یک موقعیت طلایی برای اپل است تا بیلان فروش خود را افزایش دهد. روس گربر، مدیر شرکت سرمایه گذاری «گربر کاوازاکی» درباره بحرانی که سامسونگ با آن روبرو شده گفت: «زمانی که مشخص شد برخی مدلهای سامسونگ می ترکند شرکت اپل بهترین هدیه را دریافت کرد. بحران مربوط به مدلهای گالاکسی نوت ۷ واقعا به نفع اپل است و به این شرکت کمک می کند.»

کمیسیون حمایت از مصرف کنندگان در ایالات متحده آمریکا به سامسونگ دستور داده تا نسبت به فراخوان برای یک میلیون دستگاه از مدلهای گالاکسی نوت ۷ در این کشور اقدام کند. رییس این کمیسیون می گوید: «اگر این مدلها بیش از حد داغ شدند و یا اینکه آتش گرفتند از تلفن خود فاصله بگیرید و مطمئن شوید که این دستگاه در نزدیکی مواد آتش زا قرار ندارد. اگر خطر آتش سوزی وجود دارد به سرعت با آتش نشانی تماس بگیرید.»

مدلهای جدید آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل همانند گالاکسی نوت ۷ سامسونگ ضد آب هستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سقبت روسیه از عربستان در صادرات نفت به چین؛ واردات نفت آمریکا توسط پکن ۸۱ درصد رشد کرد

چین فرستاده ویژه خود را برای مذاکرات صلح مرتبط با جنگ اوکراین به عربستان می‌فرستد

تلاش ژاپن برای تقویت بخش دفاعی خود؛ سفرهای اروپایی و آمریکایی کیشیدا آغاز شد