ترامپ: محافظان هیلاری کلینتون را خلع سلاح کنید

ترامپ: محافظان هیلاری کلینتون را خلع سلاح کنید
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا در واکنش به سخنان هیلاری کلینتون درباره وضع مقررات شدیدتر برای دسترسی به سلاح در آمریکا گفت که «محافظان هیلاری کلینتون باید خلع سلاح شوند تا بببیند که چه اتفا

آگهی

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا در واکنش به سخنان هیلاری کلینتون درباره وضع مقررات شدیدتر برای دسترسی به سلاح در آمریکا گفت که «محافظان هیلاری کلینتون باید خلع سلاح شوند تا بببیند که چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.»

آقای ترامپ که درمیامی در جمع هوادارانش سخن می گفت، تاکید کرد که نامزد حزب دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا “خواهان از بین بردن” متمم دوم قانون اساسی آمریکا است که از حق مردم برای نگه داشتن و حمل سلاح حفاظت می کند.

دونالد ترامپ افزود:«به نظر من محافظان او (هیلاری کلینتون) باید خلع سلاح شوند. آنها باید سلاح های خود را کنار بگذارند زیرا او سلاح نمی خواهد. سلاح هایشان را بگیریم و ببینیم چه اتفاقی برای او خواهد افتاد. این شرایط بسیارخطرناک خواهد بود.»

ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در پاسخ به اظهارات آقای ترامپ اعلام کرد که او رویه ای را پیش گرفته سبب ترویج خشونت می شود.

هیلاری کلینتون، نامزد دموکراتها که پس از چند روز استراحت (به دلیل ابتلا به ذات الریه)، روز پنجشنبه مبارزات انتخاباتی اش را از سر گرفت در برنامه تلویزیونی The Tonight Show حضور یافت و مجری برنامه برای خوشامد گویی به او به طنز از ماسک و مایع ضدعفونی کننده دست استفاده کرد.

پیش از آن نیز دونالد ترامپ میهمان این برنامه بود و جیمی فالون، مجری برنامه در پیشنهاد غافلگیرکننده ای از او خواست کاری را با او انجام دهد که در صورت رسیدنش به پست ریاست جمهوری هیچ کس نمی تواند آن را انجام دهد و خواست تا موهای او را دربرنامه زنده به هم بریزد. ترامپ هم موافقت کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بانوی اول آمریکا برای حمایت از هیلاری کلینتون وارد میدان شد

کلینتون: ترامپ باید از مردم آمریکا عذرخواهی کند

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد