بانوی اول آمریکا برای حمایت از هیلاری کلینتون وارد میدان شد

بانوی اول آمریکا برای حمایت از هیلاری کلینتون وارد میدان شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

کمتر از دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، میشل اوباما، بانوی اول این کشور ضمن اعلام حمایت از هیلاری کلینتون از رای دهندگان خواست تا به این نامزد دموکرات رای…

آگهی

کمتر از دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، میشل اوباما، بانوی اول این کشور ضمن اعلام حمایت از هیلاری کلینتون از رای دهندگان خواست تا به این نامزد دموکرات رای بدهند.

او که در جمع دانشجویان در دانشگاه جرج ماسون در فایرفاکس ویرجینیا سخنرانی می کرد بدون نام بردن از دونالد ترامپ، به انتقاد از اظهارات جنجال برانگیز این نامزد جمهوریخواه پرداخت و گفت: «کاملا روشن است که در این انتخابات می توان به مسولیت پذیری تنها یک نفر اعتماد داشت. فقط یک نفر است که کفایت این کار را دارد و او همان دوستمان هیلاری کلینتون است.»

بانوی اول آمریکا همچنین طی هشداری گفت که انتخابات تنها به این معنا نیست که به چه کسی باید رای داد بلکه این معنا را هم دارد که به چه کسی نباید رای داد.

اظهارات میشل اوباما با استقبال و تشویق دانشجویان روبرو شد. یکی از آنها گفت: «من از ساعت هشت صبح آمدم اینجا و کل روز بودم. کلاس هایم را نرفتم اما ارزشش را داشت.» دانشجوی دیگری هم افزود: «اوضاع بدتر نخواهد شد و به رای همه نیاز داریم. باید همه بروند و به هیلاری رای بدهند.» و یکی دیگر از دانشجویان نیز گفت: «بچه های ما خیلی مفتخر خواهند بود به اینکه ما به نخستین رئیس جمهور زن ایالات متحده آمریکا رای می دهیم.»

اشتفان گروبه، گزارشگر یورونیوز در فایرفاکس چنین گزارش داد: «در این مرحله از مبارزات انتخاباتی، هیچ حمایتی برای هیلاری کلینتون موثرتر از اوباما نیست. با توجه به نتیجه نظرسنجی ها بخت دو نامزد برای ریاست جمهوری تا روز رای گیری همچنان نزدیک خواهد بود جز برخی ایالت های مهم نظیر ویرجینیا که بین دو نامزد فاصله وجود دارد و نتیجه متفاوت است.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آغاز هفته پنجم اعتراضات ایران؛ آتش‌سوزی در زندان اوین به همراه شنیده شدن صدای آژیر و انفجار

باراک اوباما برنده جایزه امی برای روایت‌گری در یک مستند نتفلیکس شد

شیرینی‌پز فرانسوی‌الاصل پنج رئیس‌جمهور آمریکا در ۷۸ سالگی درگذشت