زندگی در محلۀ چلسی از سرگرفته شده است

زندگی در محلۀ چلسی از سرگرفته شده است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

وضعیت در محلۀ چلسی نیویورک پس از یک انفجار تقریبا به حالت عادی بازگشته و روز یکشنبه زندگی در این محلۀ شلوغ از سرگرفته شده است.

آگهی

وضعیت در محلۀ چلسی نیویورک پس از یک انفجار تقریبا به حالت عادی بازگشته و روز یکشنبه زندگی در این محلۀ شلوغ از سرگرفته شده است.

محلۀ چلسی در منهتن قرار دارد و یکی از ساکنان این منطقه با اشاره به نزدیکی این محله با برج های تجارت جهانی می گوید: «ما از سپتامبر ۲۰۱۱ در همین محدوده زندگی می کنیم و فکر می کنم همه آن واقعه را زندگی و تجربه کرده اند. در آن سپتامبر پاکسازی محله از غبار و نخاله هفته ها طول کشید و فکر می کنم مردم از اینکه این اتفاق تکرار نشده خوشحال هستند.»

شهروند دیگری نیز با تاکید بر اینکه شکل زندگی اش را تغییر نمی دهد، می گوید: «ما باید با زندگی کردن بر آنها غلبه کنیم و زندگی عادی مان را از سر بگیریم. اینگونه اجازه نخواهیم داد که این ترس بر ما غلبه کند. من این شهر را دوست دارم و وقتی چنین اتفاقی می افتد بهترین جا اینجاست که بیاییم و حاضر باشیم. این احساس را دارم که آنها تحت کنترل درآمده اند و امروز در اینجا احساس امنیت و آرامش می کنم.»

در پی این انفجار، رسانه های آمریکایی از کشف یک زودپز با سیم های متصل به آن در محل انفجار سخن گفته اند اما پلیس نیویورک با تاکید بر اینکه این انفجار عمدی بوده اعلام کرده است هنوز هیچ مدرکی مبنی بر وجود رابطه ای بین این انفجار و تروریسم بین المللی به دست نیامده است. در جریان این انفجار ۲۹ نفر مجروح شده اند.

همزمان با این انفجار، جوانی با چاقو به مردم در یک مرکز خرید در شهر مینه سوتا حمله کرده است که چند نفر در نتیجۀ آن مجروح شدند. داعش در پیامی به روی سایت تبلیغاتی خود مسئولیت این حمله را به عهده گرفته و عامل این حمله را «سرباز وفادار» به این گروه عنوان کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تروریستی بودن انفجار نیویورک و افزایش هشدار امنیتی

تصاویری از انتقال هواپیمای مافوق صوت کنکورد از مسیر رودخانه در نیویورک

ماجرای مرموز کشف پای قطع شده یک انسان در متروی نیویورک