آسانژ: اسناد محرمانه انتخابات آمریکا را تا پیش از برگزاری آن افشا می کنم

آسانژ: اسناد محرمانه انتخابات آمریکا را تا پیش از برگزاری آن افشا می کنم
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جولیان آسانژ، موسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس در دهمین سالگرد تاسیس آن وعده داد که تا پایان سال جاری میلادی، حدود یک میلیون سند محرمانه دیگر درباره سه کشور و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر…

آگهی

جولیان آسانژ، موسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس در دهمین سالگرد تاسیس آن وعده داد که تا پایان سال جاری میلادی، حدود یک میلیون سند محرمانه دیگر درباره سه کشور و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کند. وی گفت که اسناد مربوط به انتخابات آمریکا تا پیش از برگزاری آن در هجدهم آبان (هشتم نوامبر) افشا خواهد شد.

آقای آسانژ روز سه شنبه و از اقامتگاه خود در سفارت اکوادور در بریتانیا گفت که تا دو سال آینده ۱۰۰ گزارشگر دیگر به ویکی لیکس اضافه خواهد کرد، وی افزود: «باید ارتش داشته باشیم. البته نه به آن معنا که درگیر مخاصمه فیزیکی شود، ارتشی که ما لازم داریم ارتشی است که بتواند از ما در مقابل فشارهایی که از هم اکنون آغاز شده دفاع کند.»

جولیان آسانژ که از سوی دولت های آمریکا و سوئد تحت پیگرد است از سال ۲۰۱۰ در سفارت اکوادور در لندن به سر می برد. استکهلم آقای آسانژ را به داشتن رابطه جنسی با دست کم یک فرد زیر سن قانونی متهم و حکم بازداشت بین المللی وی را صادر کرده است. آقای آسانژ ضمن رد این اتهامات می گوید که در صورت خروج از پناهگاه خود به سوئد و سپس به آمریکا مسترد خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آخرین نبرد حقوقی بنیانگذار ویکی‌لیکس در دادگاه بریتانیا برای جلوگیری از استردادش به آمریکا

پنتاگون یک وبسایت جامع درباره اطلاعات مرتبط با یوفوها راه‌اندازی می‌کند

دیوان عالی آمریکا به برخی مشاغل اجازه داد تا به دگرباشان جنسی خدمات ارائه ندهند