پیشروی نیروهای دولتی سوریه در حلب در ادامه نبرد با گروههای مخالف مسلح

پیشروی نیروهای دولتی سوریه در حلب در ادامه نبرد با گروههای مخالف مسلح
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نبرد خیابانی میان نیروهای دولتی سوریه و مخالفان مسلح در حلب ادامه دارد.

آگهی

نبرد خیابانی میان نیروهای دولتی سوریه و مخالفان مسلح در حلب ادامه دارد. تصاویر ضبط شده توسط ارتش سوریه پیشروی نیروهای دولتی در این منطقه را نشان می دهد. هدف، بازپسگیری کامل این شهر از گروههای مخالف مسلح است. ارتش سوری برای نخستین بار وارد بخش هایی از این شهر شده که طی چهار سال گذشته در تصرف مخالفان مسلح بوده است.

در حالی راه حل دیپلماتیک برای پایان دادن به خشونتها در سوریه به نتیجه نرسیده عملیات بازپسگیری دومین شهر بزرگ سوریه به پشتیبانی جنگنده های روسیه پس از آتش بسی شکننده وارد دومین هفته خود شده است. این درحالی است حملات هوایی همچنان از میان غیرنظامیان قربانی می گیرد. در تازه ترین آنها شهرک دارة عزه، در غرب حلب هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر روسیه سامانه موشکی «اس ۳۰۰» را در پایگاه دریایی خود در بندر طرطوس در شمال غربی سوریه مستقر کرده است. وزیر دفاع روسیه هدف از این اقدام را حفاظت از این پایگاه هوایی اعلام کرده است. مقام های روسیه می گویند تلاش این کشور برای حل بحران سوریه از راه سیاسی ادامه خواهد داشت. این درحالی است که آمریکا دو روز پیش مذاکرات با روسیه درباره صلح سوریه را به حالت تعلیق درآورد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استقرار موشک های «اس ۳۰۰» روسی در شمال غربی سوریه

درگیری شدید ارتش سوریه و مخالفان در حلب

حمله هوایی شبانه به شرق سوریه؛ بهروز واحدی از اعضای سپاه پاسداران ایران کشته شد