اوباما: چشم انداز سیاه و بدبینی را برای این کشور انتخاب نکنید

اوباما: چشم انداز سیاه و بدبینی را برای این کشور انتخاب نکنید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا که به کارولینای شمالی سفر کرده است، روز سه شنبه در مقابل تعدادی از هواداران هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها سخنرانی کرد.

آگهی

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا که به کارولینای شمالی سفر کرده است، روز سه شنبه در مقابل تعدادی از هواداران هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها سخنرانی کرد. وی در این نطق خود دونالد ترامپ را مظهر تاریکی دانست و از مردم خواست به وی رای ندهند.

رئیس جمهوری آمریکا گفت: «شما می توانید چشم انداز سیاه و بدبینی را برای این کشور را عقب برانید. چشم اندازی که در آن علیه یکدیگر ایستاده ایم و به نقش این کشور مانند رهبران جهان پشت کنید. همزمان شما می توانید نفرت و ترس و خشم را رد کنید و آمریکایی را انتخاب کنید که همه می شناسند. می توانید آمریکایی پر از شجاعت و خوش بینی و سخاوت را انتخاب کنید.»

در این سخنرانی تعدادی از مخالفان هیلاری کلینتون در حالیکه به روی تی شرت های خود جملاتی در مورد اتهامات دونالد ترامپ به بیل کلینتون مبنی بر تجاوز به زنان نوشته بودند سعی می کردند این تجمع را بهم بریزند اما توسط ماموران انتظامی به خارج از محل گردهمایی هدایت شدند.

باراک اوباما در واکنش به این افراد، حاضران در این تجمع انتخاباتی را به رای دادن به جای هو کردن دعوت کرد.

دونالد ترامپ پس از انتشار نوار ویدئویی وی که در آن سخنان رکیکی در بارۀ زنان و تلاش برای برقراری رابطه با یک زن متاهل مطرح می کند از سوی بسیاری از اعضای حزب جمهوریخواه طرد شده و رتبۀ وی نیز در نظرسنجی ها سقوط کرده است. وی در واکنش به انتشار این ویدئو که مربوط به سال ۲۰۰۵ است، بیل کلینتون رئیس جمهوری سابق آمریکا را متجاوز نامیده است.

نظرسنجی های اخیر هیلاری کلینتون را با فاصلۀ بیش از ۱۰ درصد پیشتاز نشان می دهد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

معترضان به جنگ غزه مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی با حضور بایدن، اوباما و کلینتون را مختل کردند

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟