رابی ویلیامز با «پایکوبی مانند یک روس» جنجال آفرید

رابی ویلیامز با «پایکوبی مانند یک روس» جنجال آفرید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رابی ویلیامز، خواننده، ترانه سرای پاپ و راک بریتانیایی به خاطر آخرین ویدئو کلیپ خود با نام «پایکوبی مانند یک روس» اعتراض بسیاری از رسانه های روسیه را بر انگیخته…

آگهی

رابی ویلیامز، خواننده، ترانه سرای پاپ و راک بریتانیایی به خاطر آخرین ویدئو کلیپ خود با نام «پایکوبی مانند یک روس» اعتراض بسیاری از رسانه های روسیه را بر انگیخته است.

این کلیپ نخستین آهنگ یازدهمین آلبوم تازه او با نام «نمایش سرگرمی سنگین» است. در این کلیپ وی نقش یک ثروتمند متنفذ را بازی می کند. شعرهای این آهنگ در برگیرنده جمله هایی بسیار تند و انتقادی نسبت به ساختار سیاسی جامعه روسیه است.

خواننده بریتانیایی در خانه ای مجلل و در حالیکه بالرین ها احاطه اش کرده اند می گوید: «من پول ملت روس را به جیب می زنم و مانند یک الیگارش پایکوبی می کنم.»

در حالیکه بسیاری از رسانه های طرفدار دولت روسیه به این آهنگ واکنش منفی نشان داده اند، یوری لوزا، خواننده پاپ روسی از این آهنگ تقدیر کرده است. تاکنون بیش از ۷۵ میلیون نسخه از آثار رابی ویلیامز در سراسر جهان بفروش رفته است. این خواننده بریتانیایی از سال ۲۰۱۳ فعالیتهای هنری خود را کم کرده بود.

جیدنا، خواننده آمریکایی نیز بزودی آلبوم تازه خود را روانه بازار می کند. وی به تازگی آهنگ «کمی بیشتر» از این مجموعه را منتشر کرده است. این کلیپ ویدئو تصاویر ساحلی را به نمایش می گذارد و نخستین آهنگ از آلبوم تازه اش با نام «زنده باد رییس» محسوب می شود.

جیدنا می گوید که سبک تازه ای از موسیقی با صداهای تازه را عرضه می کند. او این نوع موسیقی را «سوانک» به معنای پر طمطراق نامیده است.

جیدنا درباره نوع موسیقی اش می گوید: «این موسیقی سوانک است. برخی می گویند هیپ هاپ یا آراندبی است. گزینه های خوبی هستند. من مانند بسیاری از هنرمندان آمریکایی میان این دو هستم. ولی این برای من معجونی از فانک، آدمها و صداهای گوناگون است. این صدای جاز گونه سوانک است و گمان می کنم آوای مسافری در حال سفر است.»

آهنگ «کمی بیشتر» از ماه سپتامبر در دسترس علاقمندان به موسیقی وی قرار گرفته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند