در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

آگهی

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

خدمات جدید شرکت پست فرانسه برای نگهداری سالمندان

شرکت پست فرانسه اعلام کرد که از این پس خدمات جدیدی به سالمندان ارائه می کند. بر این اساس ماموران پست ۲ تا ۶ بار در هفته با سالمندانی که خود یا فرزندانشان درخواست کرده اند دیدار می کنند. هزینه این بازدید پستی برای ۲ مرتبه در هفته ۵۵ و برای ۶ مرتبه، ۱۳۵ یوروست. نیمی از این مبالغ از مالیات بر درآمد کسر می شود. تا کنون ۲۷ هزار مامور پست برای این کار آموزش دیده اند.

La Poste va proposer des visites à domicile chez les personnes âgées https://t.co/aoJTGxzdo4

— France 3 Bourgogne (@F3Bourgogne) 11 octobre 2016

پرش مرگبار از ارتفاع

در پی حادثه ای در شمونی فرانسه فردی پس از پرش از ارتفاع بدون چتر (بیس جامپیگ) جان خود را از دست داد. هنوز هویت این فرد مشخص نیست اما گمان می رود شهروند روسیه باشد. او از ارتفاع ۳۸۰۰ متری در کوههای آلپ پرید اما در بین راه کنترل خود را از دست داد و پس از برخورد با یک ساختمان جان باخت.

بیس جامپینگ یکی از خطرناک ترین ورزش های جهان است که در آن فرد بدون چتر نجات و تنها با پوشیدن لباس مخصوص از ارتفاع به پایین می پرد.

#Chamonix suspend la pratique du #wingsuit après plusieurs accidents #AFPhttps://t.co/PWj6f7vVGmAntoineAgasse</a></p>&mdash; AFP Lyon (AFPLyon) 5 octobre 2016

لطفا پورنو تماشا نکنید!

مقامات شهری در استرالیا از شهروندان خواسته اند از دیدن تصاویر پورنو خودداری کنند. مقامات این منطقه می گویند که می خواهیم «شهر بدون پورن» داشته باشیم.

با اینکه در این شهر چند «سکس شاپ» و روسپی خانه وجود دارد اما شهردار این منطقه مصرانه بر سر موضع خود ایستاده است.

Not moving to Toowoomba now because I thought it said “free porn” and not “I will help create a city free from porn”. #SexPestCapital

— Timmy McIntyre (@IMTIMMcINTYRE_) October 12, 2016

عذرخواهی بریتانیا از ایتالیا

وزارت خارجه بریتانیا به دلیل تقسیم بندی ایتالیایی ها در فرم ثبت نام مدارس عذرخواهی کرد. در این فرم اینترنتی از متقاضیانی که ملیت خود را ایتالیایی انتخاب کرده بودند خواسته شده بود یکی از این گزینه ها را انتخاب کنند: ایتالیایی-سیسیلی، ایتالیایی-ناپلی یا ایتالیایی-غیره.

سفیر ایتالیا در بریتانیا در واکنش به این اقدام یادآوری کرد که ایتالیا از سال ۱۸۶۱ یکپارچه است.

Italy's ambassador to UK criticises UK school forms asking parents to say if child is “Italian”, “Italian-Sicilian” or “Italian-Neapolitan”. https://t.co/Hie3OZBqd3

— Manuela Saragosa (@ManuelaBBC) 12 octobre 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ویدئویی از فعالیت گدازه‌های آتشفشانی ایسلند پس از چهارمین فوران در چند ماه گذشته

تصاویری از ایسلند؛ گدازه‌های آتشفشانی جاده‌ها را می‌بلعند

گدازه‌ها بر تن سرد و زمستانی ایسلند می‌خزند