فیل کالینز باز هم کنسرت می دهد

فیل کالینز باز هم کنسرت می دهد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فیل کالینز، پس از یک وقفه طولانی به صحنه اجرای موسیقی و پشت میکروفون بر می گردد.

آگهی

فیل کالینز، پس از یک وقفه طولانی به صحنه اجرای موسیقی و پشت میکروفون بر می گردد. خواننده و موسیقدان بریتانیایی پنج سال پیش بازنشستگی از فعالیت حرفه ای را اعلام کرد. فیل کالینز با نوازندگی درام، خوانندگی گروه راک «جنسیس» و سپس فعالیت انفرادی به شهرت رسید.

آخرین اجرای زنده او به ده سال پیش بر می گردد و فیل کالینز در این باره می گوید: «در این چند سال گذشته عده زیادی به من گفتند جای من در موسیقی خالی است و از پیشنهاد برگشت و اجرای کنسرت استقبال می کردند. پس از مدتی این پیشنهادها روی من اثر گذاشت و فکر کردم خوب چرا نه. درست است که گفتم بازنشسته می شوم ولی هیچ چیز مطلق نیست. دوباره برگشتم و فرصت خوبی است.»

فیل کالینز از دهه هشتاد میلادی فعالیت انفرادی خود را شروع کرد و بزودی خواننده ای با شهرت جهانی شد. با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون آلبوم موفقیت تجاری چشمگیر و با دریافت جایزه گرمی، برتیز و اسکار دستاورد حرفه ای قابل ملاحظه ای تثبیت کرده است. کنسرت فیل کالینز از رویال آلبرت هال لندن شروع می شود و در شهرهای پاریس و کلن ادامه پیدا می کند. موسیقیدان ۶۵ ساله بزودی کتاب بیوگرافی خود را منتشر می کند و گفته است در تدارک ساخت آلبوم جدیدی است. آخرین آلبوم او سال ۲۰۰۲ عرضه شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند